-Léon- Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Emnetittelen sier vel det meste. Bestemte meg for å bytte til vinterdekk idag, men finner jo ingenting av jekk eller utstyr til å skru av boltene. Kommer virkelig ikke bilen med jekk? Eller har jeg glemt eller misforstått noe? Har sett i instruksjonsboken og ikke blitt noe klokere av det, og har utforsket mer eller mindre alle rom i bilen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Vet ikke om det er reservehjul eller kompressor og skum på denne, men det skal være hjulvinne der, hvis ikke så får du kjøpe deg en latmannsarm og ei pipe. Garasjejekk er ikke så dyre saken. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fant http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=149280&view=next Ser ut som jekk er ekstrautstyr. Men jeg har ikke peiling. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Er skum. Synes det er litt kjipt at sånne ting som er litt viktig ikke kommer med bilen. Men får vel byttet dekk på en annen måte da. Blir bare litt mer tungvindt siden jeg ikke tok med det jeg trengte da jeg tro hjemme ifra idag. Men skal nå se om jeg greier å få det til på en eller annen måte. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Den jekken som følger med biler er som oftest ubrukelig uansett... Kalles "widowmaker" Like greit altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå