Gå til innhold

Har Valid W7 Key, men finner ikke CD.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har ett litet problem.

Jeg har køpt ny PC som blir levert under morgondagen.

Så når jeg går runt her og venter på att morgondagen skall komme så skulle jeg se visst jeg kunde finne windows 7 cdn min.

Det gjorde jeg self ikke.

Så nå er spørsmålet, er det muligt att jeg kan laste ned Windows 7 Home Premium (64bit) fra Microsoft eller noen annet sted, installere og taste in min Windows 7 key og få en validert Windows 7 versjon?

Takk på førhand!

Mvh

SvenskeFan

Endret av SvenskeFan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen!

Jeg har ett litet problem.

Jeg har køpt ny PC som blir levert under morgondagen.

Så når jeg går runt her og venter på att morgondagen skall komme så skulle jeg se visst jeg kunde finne windows 7 cdn min.

Det gjorde jeg self ikke.

Så nå er spørsmålet, er det muligt att jeg kan laste ned Windows 7 Home Premium (62bit) fra Microsoft eller noen annet sted, installere og taste in min Windows 7 key og få en validert Windows 7 versjon?

Takk på førhand!

Mvh

SvenskeFan

Ikkje rart du ikkje finner den siden du leter etter en CD med 62bit windows 7  laugh.gif

Men leter du etter en DVD med 64bit windows 7 så er sjansen større for at du finner noe 

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe sted der du lovlig kan laste ned Windows eller andre Microsoft produkter, om du ikke har Technet eller MSDN(AA).

Men om du f.eks søker etter Digital River linker, så finner du nok linker som er direkte fra serverene til Microsoft.

Men lovlig er det ikke.

Lenke til kommentar

Leveres den nye PCen med elelr uten operativsystem? Hvis den leverers med vil du ha både operativsystemet og korrekt lisensnøkkel til denne versjonen i pakken. Operativsystemet kan være preinstalled, da må du ta backup på DVDer når du har startet maskinen.

Hvis du har en gammel lisens vil denne ikke kunne flyttes til ny maskin hvis du har OEM-lisens. Er det en flyttbar lisens må den fjernes fra den gamle maskinen. (Operativsystemlisens = normalt en lisens pr maskin).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...