Blekk. Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei! Idag fikk jeg en ryggskade (strekk i en muskel i ryggen), og kan derfor ikke spille fotball på en stund. Derfor må jeg trene alternativt på skolen i morgen. (idrettslinje) Jeg må lage en plan for hva jeg skal gjøre. Og det er jo ganske begrenset hva man kan gjøre med en slik ryggskade. Har noen tips til hva jeg kan gjøre i den alternative treningen? Skal trene i 1-2 timer. (Har tilgang til det meste av utstyr) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Svømming er utentvil det beste du kan gjøre. Ingen harde belastinger. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du sier du ikke kan være med på fotball, og da tenker jeg at du ikke kan springe. Du kan jo for eks gjøre diverse isolasjonsøvelser, men å holde på med isolasjonsøvelser så lenge blir kanskje litt tamt. Kjøyr på med biceps curls, sittende leg press, og kanskje lett liggende triceps press? Vanskelig å skrive et opplegg til deg når du ikke presiser hvor eller hvor vondt din smerte er etc. Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hva har dere lærere til på idrettslinja? Lenke til kommentar
Akat Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hei! Idag fikk jeg en ryggskade (strekk i en muskel i ryggen), og kan derfor ikke spille fotball på en stund. Derfor må jeg trene alternativt på skolen i morgen. (idrettslinje) Jeg må lage en plan for hva jeg skal gjøre. Og det er jo ganske begrenset hva man kan gjøre med en slik ryggskade. Har noen tips til hva jeg kan gjøre i den alternative treningen? Skal trene i 1-2 timer. (Har tilgang til det meste av utstyr) Ser det er en stund siden denne tråden, men tenkte bare å anbefale deg å sjekke ut her:http://nhi.no/trening/ neste gang. Står masse bra om trening og treningsskader+ ligger treningsvideoer ute også... Endret 5. november 2010 av Akat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå