Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er denne bil annonsen urealistisk?

Gjest Slettet+56132

Vurdering av annonse  

12 stemmer

1. 1. Er denne annonsen realistisk?

• Ja
      8
    • Nei
      3
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hei

Inne på finn.no er det en annonse som jeg vil at dere skal kommentere. Hva synes dere om den annonsen?

Er den overpriset eller hva, tror dere at den blir noengang solgt eller, for jeg tenkte litt på den?

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk solgt min ford mondeo stasjonsvogn 96 modell, som hadde flere skader. Ødelagt topp-pakning, ødelagt ditten, og ødelagt datten. Denne fikk jeg solgt for 5k.

Men jeg har ikke peiling på pris ellers, så jeg kan dessverre ikke svare på om den er overpriset eller ei. Men kom bare med en sammenligning.

Lenke til kommentar

Det står ganske klart at det er mulig å prute, kan sikkert få den for rett over vrakpant.

Den er ikke overpriset om noen er villig til å betale det han forlanger.

Er da litt uklart hva han mener med mangellapp, litt meningsløst å kjøpe en bil som må til EU innen 9 dager til 6000 om en også må reparere den for 20 000

Lenke til kommentar

Be om å få tilsendt en kopi av mangellappen, som kan videresendes til et verksted for prisoverslag. Uansett er det ikke noe poeng i å kjøpe en bil med rust i bærende konstruksjoner, men dette går jo ikke frem av annonsen.

Forresten har visst selgeren blingset på kW/hk, bilen har 88 hk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Be om å få tilsendt en kopi av mangellappen, som kan videresendes til et verksted for prisoverslag. Uansett er det ikke noe poeng i å kjøpe en bil med rust i bærende konstruksjoner, men dette går jo ikke frem av annonsen.

Forresten har visst selgeren blingset på kW/hk, bilen har 88 hk.

Så ingen ville ha kjøpt en bil med rust i bærende konstruksjoner? sett at det var tilfelle her, er det mulig å fikse det eller må bilen skrotes eller enten selges som dele bil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er det noe mer jeg burde vite om denne bilen, før jeg kjøper den?

Edit: Det ser ut til at annonsen er blitt oppdatert forresten.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...