Bjoervik Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Mornings! Vet egentlig ikke hva jeg skal kjøpe, for jeg har ikke en dritt peilig på TV. Men kan jo skrive hva jeg bruker det mest til; *Playstation 3 (COD og FIFA) Add; MyComment *TV (Film, tv-serier og sport) *PC-tilgang (Age of Empires II, classic) Bruker HDMI til alt. Så lenge den er 42" ++ så er jeg fornøyd, blir nok en 4-5m mellom sofaen og TV'n i den nye leiligheten. PRIS; Maks 8,000? Noen tips?:-) HELST LCD/LED eller LCD eller hva var greia med den der? http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-42-tom/lg-42le5300/141088.5155/ - DENNE? Endret 20. oktober 2010 av Bjoervik Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Med så stor avstand mellom TV og sofa så ville jeg gått for minimum 46", aller helst 50-52". Samsung PS50C535 er et godt kjøp i denne prisklassen. Her får du veldig mye TV for pengene. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 De fleste nyere modellene til LG er også gode, og har som regel en hyggelig prislapp om du leter litt. Lenke til kommentar
Bjoervik Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Med så stor avstand mellom TV og sofa så ville jeg gått for minimum 46", aller helst 50-52". Samsung PS50C535 er et godt kjøp i denne prisklassen. Her får du veldig mye TV for pengene. Thanks Men plasma? Fordi jeg er en jævel på å glemme å slå av TV'n, og bruker det ikke mer strøm enn LCD? Og tror jeg kødda med avstanden, tror det er 3m. En jævel på dybdesyn óg skal jeg si deg. Endret 20. oktober 2010 av Bjoervik Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Tenker på akkurat det samme som deg Er usikker ang. at bildet brenner fast når jeg spiller. Men om du skal ha 42"++ så ender det nok på plasma. Og ja, jeg tror LCD bruker mye mindre strøm. Er ikke helt sikker. Endret 24. oktober 2010 av Steffenv Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Grunnen til at jeg anbefalte plasma var pris kontra størrelse, men hvis det ikke er mer enn 3m mellom tv og sofa klarer du deg med en 46" og da er det mulig å gå for en LCD. (LED trenger du ikke tenke på i denne prisklassen.) Ta en titt på Samsung LE46C535, det er en fin TV til prisen. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Tenker på akkurat det samme som deg Er usikker ang. at bildet brenner fast når jeg spiller. Det skal veldig mye til med nye plasma TV'er. Permanent innbrenning er stort sett ikke et problem lenger. Man er heller ikke helt utenfor fare med LCD. Jeg spiller selv en del på min Panasonic TX-P46G20E plasma TV. Min anbefaling til trådstarter: Panasonic TX-P46S20E Etter min mening en langt bedre TV enn hva man får av LCD i den størrelsen og prisklassen. Endret 27. oktober 2010 av MistaPi Lenke til kommentar
Bjoervik Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Endte opp med denne jeg; http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-storre-enn-40/42LE530N/lg-42-led-tv Men fant ut at den var 1000kr billigere på netonet.no, tok også trygghetsavtalen, just in case bæd gamingsdag Men denne funker drittfett:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå