malsa Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en HTC HD2 leo, jeg tenkte jeg kunne kjøpe den på finn.no i og med at den ikke behøver være helt ny. Jeg lurer på om det går greit og kjøpe av privatperson? personen virket oppriktig og skrev hvor lenge mobilen var brukt og hva den var brukt til. Håper noen kan hjelpe meg ! Lenke til kommentar
xkire Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tror det skal gå bra og kjøpe på finn. Har selv handlet av privatperson, og det er ikke noe i veien med det Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har både handlet og solgt på finn. Aldri opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Husk å få med kvittering og overfør garantien til deg selv hvis mulig :-) Er ikke helt sikker på hvordan akkurat dette foregår, men skal være mulig. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Husk å få med kvittering og overfør garantien til deg selv hvis mulig :-) Er ikke helt sikker på hvordan akkurat dette foregår, men skal være mulig. Garantien følger gjenstanden ikke personen som kjøpte den.... Endret 24. oktober 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det var det jeg tenkte på- som jeg sa, var/er ikke helt sikker på hvordan det der fungerer :-) Men kan være vanskelig å kreve garanti/reklamasjonsrett uten noe bevis på kjøp (kvittering). Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det var det jeg tenkte på- som jeg sa, var/er ikke helt sikker på hvordan det der fungerer :-) Men kan være vanskelig å kreve garanti/reklamasjonsrett uten noe bevis på kjøp (kvittering). Nei garanti følges av IMEI nr på telefonen så ikke noe problem. Man må slettes ikke ha en fysisk papirgaranti da IMEI er hele telefonens identitet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Oh ok, vel da får jeg beklage for feilinformasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå