Majjan Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Creative Assembly lover at Shogun 2 ikke slippes før den kunstige intelligensen er perfekt. Les mer Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vet at jeg tøyer strikken med å sammenligne med Civ 5, men here it goes. Civ-serien er episk. Det er en klassiker innen PC-verdenen. Total War-serien ligger langt oppe på den statistikken. Begge er strategi-spill. Det jeg gjorde, var å forhåndsbestille Civ5 direkte fra Steam. Selve installeringen gikk bra, og jeg kunne spille på lanseringsdagen, ingen problem. Problemet lå i at jeg spilte en beta-utgave av Civ5 og var utrolig skuffet. Jeg fant senere ut at Mafia 2 var også "rushed" og også laget av 2K Games, samme med Civ 5. Jeg har også kjøpt og spilt Total War: Empire (laget av Creative Assmebly, sant? Ellers feiler jeg stygt nå), og folk sier at AIen er svak. Jeg har bare 40-50 timer der, så jeg har ikke lagt merke til det. Men først ett år etter kom en patch som retta opp i det. Ett år! Lykke til til oss alle som håper på en patch til Civ5. Jeg spilte aldri Shogun, jeg. Men vet at det var veldig godt likt i sin tid. Nå ønsker jeg å spille Shogun 2, men jeg vil være sikker på at jeg ikke opplever det samme som jeg opplevde med Civ5. Jeg ønsker ikke å betale for betautgaver som skal i utgangspunktet være Gold! Jeg ønsker ikke å betale for DLC som skulle ha vært en patch. Dette er en gal utvikling, og jeg ønsker ikke å støtte opp om det. Så når Creative Assembly går ut og sier det de sier, så gir det meg et håp Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Utviklerene til Civ5 sa jo at de ikke skulle la spillet slippes før det var ferdig, men jeg antar 2K Games rushet det. Holder meg til Civ 4 jeg hvis jeg skal spille Civ. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tror ikke Creative Assembly på at de skal ta AI'en seriøst denne gangen før jeg ser det i spillet. De har fått kritikk for AI på alle spillene i Total War serien og har alltid lovd revolusjon ved neste spill i serien uten at det har skjedd. Jeg kommer ikke til å stole på noen spillomtaler av det heller. Anmeldere har gang på gang vist seg lett blendet av størrelsen på slagene og grafikken i Total War spillene uten å skrive en døyt om AI'en. Det at Spillverket ga Empire Total War 9/10(klassisk) er en vits. Grafikken var imponerende, slagene kule og sjøslagene episke, i noen få timer før det hele ble dønn repetitivt (for å ikke nevne at det var buggy som f). Total War spillene kunne hatt så utrolig mer spilletid for meg om AI'en var helt horribel. Jeg blir trist av å tenke på hvor mye sløst potensiale spillene innehar. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Gled deg til Gamer.no kommer tilbake du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg