Gå til innhold

Kamptråd - Atletico Madrid vs Rosenborg Ballklub 21/10 (3-0)


DJ_Dark

  

17 stemmer

  1. 1. Hvem vinner kampen?

    • Atletico Madrid
    • Uavgjort
    • Rosenborg Ballklub


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ta av rbk brillene og se sannheten. Rbk sugde så hardt det var vanskelig å se på.

Er spent på hva eggen sier nå :D

 

Spar meg. Stikk en annen plass å trolle da. Ingen her som er så bunnløst skuffa at de biter på uansett. Euro-liga er ikke noe annet enn positivt for RBK, uansett resultat. Gode resultater er en bonus. Vi får oss noen turer til Tyskland, Spania og Hellas. Det er milesteg foran noen andre i ligaen her til lands.

 

Synes RBK klarte seg greit frem til Agüero kom innpå. Det var det Atletico manglet, så da gikk det som det gikk. Om RBK hadde hatt en nøkkelspiller som det der så hadde det vært et annet resultat.

 

Tydelig at RBK trenger å bygge opp stallen om vi skal hevde oss på spansk jord igjen.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Jeg satt å ventet på at Aguero skulle komme inn... Han er etter min mening en helt fantastisk fotballspiller. Vi åpnet 2. omgang veldig bra, men når de får 2-0, så har vi ikke sjans.

 

Dagens dårligste:

- Per

- Dorsin

- Moldskred sine innlegg

- Bjærsmyr

 

Ellers så mistet vi ballen alt for mye, noe som må bort. Jeg tror vi tar dem på Lerkendal om det blir skikkelig drittvær!

Lenke til kommentar

Din mening det IHASBOKK. Ikke bruker jeg briller og heller ikke linser faktisk. Første målet var svakt mtp at ingen hjalp Mattias med å bli med inn å gå i duellen. De to siste målene var gode prestasjoner av Atletico Madrid. Passivt av forsvaret, ja. Vi klarte å spille vårt eget spill i perioder og kom høyt opp på deres halvdel. Hvis du mener RBK "sugde" og ble rundspilt, så mener jeg du bør logge deg inn på TV2 Sumo og sjekker ut en fullstendig reprise av kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...