eXclusive1337 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har et ca halvt år gammelt skjermkort, XFX 5870, hvor viften har sannsynlig dårlige kulelagere eller noe, for i dag begynte den å bråke fælt. Jeg får vell retunert kortet til amentio, men hva? å være uten skjermkort i 1 måned eller hvor lang tid det vil ta. Er det noen annen måte å løse problemet på? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Sjekk viften, det kan fint være det har kommet noe inni den. Ja, jeg har funnet usannsynlige ting liggende i viftene mine, til og med ting det skulle vært umulig å kommet seg der (legoklosse... ). Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg fikk ut viften, og blåste den med kompressor, og det ble stille i 1 time, men kom tilbake igjen .. Lurer på om det er noen kjøleløsninger for 5870 som ikke heter artic cooling twin turbo pro, da det ikke kjøler RAM brikkene noe særlig?? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nja, høres ut som løs vifte. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Man har jo kjølere som dette: http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?cPath=2_&mID=619 De funker veldig bra, både støy og ytelsesmessig Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sikkert vifta som begynner å gå til hel.... så anbefaler deg å sende inn ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå