Tablespoon Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Bruker et par helt enkle sorte luer. Noe slikt som dette, bare uten den hvite lappen. Fikk de på Carlings for 49kr elns. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Okei, er bare en standard ushanka ja Da så, de hadde også godt utvalg i plesluer i div. utførelser HER Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Okei, er bare en standard ushanka ja Da så, de hadde også godt utvalg i plesluer i div. utførelser HER Eh, ja.. Jeg skjønner ikke hva annet du mente det skulle være? Bildet jeg la ut kan umulig misforstås om man vet hva en ushanka er, så jeg regnet med at du ikke visste det... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Grå thinsulate ull-lue, noen ganger samme type bare i svart. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Okei, er bare en standard ushanka ja Da så, de hadde også godt utvalg i plesluer i div. utførelser HER Eh, ja.. Jeg skjønner ikke hva annet du mente det skulle være? Bildet jeg la ut kan umulig misforstås om man vet hva en ushanka er, så jeg regnet med at du ikke visste det... My fault. Var litt treig og tok det ikke for gitt at du bare mente ushankaen generelt. Anyhow...Want? Lurer på om jeg må kjøpe meg noe sånnt for de værste kuldeperiodene, selv om jeg egentlig ikke liker lue så godt så har jeg ikke noe valg i masse minusgrader. Endret 20. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg hater luer, men det er syyykt deilig på veldig kalde dager med en stor og varm pelslue Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Bjørnefitte hadde jeg virkelig ikke turt å vise meg offentlig med, men kan forestille meg det er deilig! Hjemmestrikk holder for min del i hverdagen. Er også så uheldig at jeg har utstående dumboører, så de får ordentlig gjennomgå om det blåser, ofte med 1 ukes sykefravær som resultat. Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Bruker den sammen med gladiator sandalene mine. Fra spøk til revolver, så tenker jeg på å kjøpe noe à la denne Forresten, hvordan bruker en spoiler? Endret 20. oktober 2010 av DandyVers 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Det ser da aldeles ikke så dumt ut, og er det under -15 bryr jeg meg lite om hvordan jeg ser ut uansett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Smak og behag fkm! Men ser poenget ditt. Men jeg ville heller satset på en enkel strikkelue. Blir jo varmt og godt det også. DandyVers: Driving cap er jo flott, men det beskytter jo ikke ørene da. Endret 20. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Forresten, hvordan bruker en spoiler? [spoiler] *Det du vil ha i spoiler* [/spoiler] Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Den så sinnsykt digg ut, men får du ikke pels å øret? "Pels å øret"? Herregud. Skirveleifdagen i dag tydeligvis.. Mente hvertfall "i øret" og ikke "å øret". Merkelig hvordan jeg kan hoppe tre taster til siden.. Jeg har selv bjørnefitte, dog med fleece inni så jeg slipper pels i øret. Vil det ikke klø? Endret 20. oktober 2010 av feggy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva bruker dere? Jeg bruker en lue fra Wilson Staff som jeg opprinnelig kjøpte under en golfturnering. Det hender at jeg tar den frem dersom det er veldig kaldt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fant bare et random bilde på nettet.. Edit: Kjøpte mine på Ebay. Søk på ushanka, og kjøp fra noen med gode tilbakemeldinger.Pass på at det er i ekte pels. Hvilken pels? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg synes kaninpels er ganske behagelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fant bare et random bilde på nettet.. Edit: Kjøpte mine på Ebay. Søk på ushanka, og kjøp fra noen med gode tilbakemeldinger.Pass på at det er i ekte pels. Hvilken pels? Det er vel flest som er i kaninpels. Mine er det, og det fungerer bra. Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Bruker bare lue når været ikke tillater meg noe annet. Husker ikke prisen, rundt 100 tror jeg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Da blir det lue. 8- var et sjokk i dag morges. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg syns det faktisk var varmt i dag jeg, i forhold til de andre dagene. Sant det, jeg brukte jo Goosen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå