nexus555 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva slags lue, da? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Blir det like kaldt i år som i fjor så må jeg kanskje også ha noe på hodet. Men litt som MM2 går jeg ut fra, klarer ikke jeg heller finne noe jeg vil ha på hodet. Det blir hvert fall ikke en slik stor lue i pels som var så inn i fjor. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Bjørnefitte er da lekkert! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Bjørnefitte er tides plagg? Supervarmt og til tider sexy.. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er da ikke noe sexy med det? bare fordi jenta på bildet er sexy, gjør det ikke lua sexy. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg bruker ingenting, men hadde jeg brukt noe ville det vært en tweed sixpence tror jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har eit utval av luer klar. Hater å fryse på øyrene når det er kaldt. Eit skjerf er og svært komfortabelt å gå med rundt halsen. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det var tidenes styggeste og største eksemplar båret av et ganske bra eksemplar. Men det hjelper ikke med digg dame når hodeplagget tar all oppmerksomheten. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er da ikke noe sexy med det? bare fordi jenta på bildet er sexy, gjør det ikke lua sexy. Nei, greit.. Ordla meg dårlig der. Kan gjøre personen sexy da. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tenkte mest på det du rettet det opp til nå jeg da. At jeg synes det ikke gjør personen sexy. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lurer veldig på det samme selv... Ah, jeg liker virkelig ikke å fryse på ørene, men jeg synes lue er litt tvilsomt, så den foreløpige eneste løsningen jeg har er å gå uten. Er litt redd for at det kommer til å bli kaldt : p Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Selv liker jeg luer alá beanies som ikke har det ekstra stoffet bakpå i en helt enkel, mørk farge. Den typen der, bare litt kortere og et annet strikkemønster og farge. Helt enkelt, men varmt. Er jeg på hyttetur e.l. kjører jeg på med ordentlig hjemmestrikka luer alá dette: Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Den så sinnsykt digg ut, men får du ikke pels å øret? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Den så sinnsykt digg ut, men får du ikke pels å øret? "Pels å øret"? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) fkm, link? Og eventuelt hvor får man tak i av ordentlig pels? Har ikke funnet den versjonen på eBay mener jeg Edit, jeg tror han mente pels i øret, uten at jeg ser på det som noe stort problem. Endret 20. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Fant bare et random bilde på nettet.. Edit: Kjøpte mine på Ebay. Søk på ushanka, og kjøp fra noen med gode tilbakemeldinger.Pass på at det er i ekte pels. Endret 20. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kjøpte min på Ebay med kaninpels. Kjempegod og helt klart verdt prisen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå