Kaarerekanraadi Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Deilig at flourskyll og tanntråd gir resultater. Ingen hull, men en fylling måtte fikses på. Ville ha blitt hull under senere. Det er derfor man ikke må droppe tannlegebesøk, husk det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Da jeg var 16, tenkte jeg at det var påtide med et tannlegebesøk. Men siden jeg gikk på en skole langt faen unna tannlegekontoret hjemme. De skyldet på at det ble så mye styr og sende papirer. Javell. Ble ingenting da. Etter 1 år på grunnkurs bar det rett til en annen skole. Tenkte mye på og oppsøke tannlegekontoret der. Men ble ikke noe av grunnet at det muligens ble samme skuffelse enda en gang. Har siden ikke vært hos tannlege, er nå 23 år. Har 2 knuste jeksler, tannen som ble fikset på da jeg lekte for mye med sykkel mistet protesedelen (eller va man kaller det) da jeg skulle bite over et rep. Etter 3 år på høyskole har jeg nå nogelunde råd og fikse munnen min. Får finne en god tannlege først, siden det offentlige her jeg bor er rævva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå