appelsinbrus Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Er ute etter et bra defend-spill jeg kan spille på lan med brødrene mine. Hehe.. Tenker da noe a la sånn som på Modern Warfare 2, der man skal prøve å holde en sniperposisjon og knerta alle som prøver å storme. Left 4 Dead er jo arti, men kan tenke meg noe som ikke er fullt så gørrete, dessuten er jeg litt lei av det. Tips?
Lange Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Warcraft 3/Starcraft 2 custom maps. Endret 20. oktober 2010 av Lange
appelsinbrus Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Skrevet 20. oktober 2010 Ikke helt hva jeg hadde i tankene, om du ser at jeg skrev MW2 som eksempel..
Jostein K. Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Ja. Hele spillet går ut på å beskytte flagg, "Capture the Flag" altså.
appelsinbrus Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Skrevet 20. oktober 2010 Doh... Ja, jeg har faktisk spilt BF2.. Har folk i det heletatt lest hva jeg spør etter? Hadde jo faktisk LF4 som eksempel på defend, og det ligner ikke så veldig på BF2.
AK47 Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Husker at jeg pleide å spille Ghost Recon, en av de første i serien. Det var et godt defend-spill som du etterlyser. Men hvordan er de nyere versjonene? Har de tatt vare på opplegget? Har aldri spilt et bedre teamspill med angrep og forsvar enn Ghost Recon
Lange Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Ikke helt hva jeg hadde i tankene, om du ser at jeg skrev MW2 som eksempel.. Jeg sa custom maps. F.eks:
appelsinbrus Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Skrevet 20. oktober 2010 Ah, det så jo faktisk litt arti ut. Men syns det er litt crap å se personen ovenfra.. Mer gira på first person.
Korialstraz Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Hvis du er ute etter noe i L4D sjangeren, så kan du jo teste Killing Floor.
appelsinbrus Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Skrevet 20. oktober 2010 Nææh, hakket for makabert. Litt av grunnen til at jeg ikke gidder å spille L4D..
Lange Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Noen bør lage et skikkelig co-op zombie survival spill hvor du må barrikadere et hus om natta og overleve. Og på dagen må man ut å lete etter ammo, mat, vann osv.
appelsinbrus Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Skrevet 20. oktober 2010 Signerer den! Hadde vært konge. Begrenset tid på dagen, ute og lete etter overlevende osv. Hadde vært dritfett.
toxiciity Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 MW defend spill nei. Du leter etter et spill du kan campe folk
sunsunsun Skrevet 20. oktober 2010 Skrevet 20. oktober 2010 Noen bør lage et skikkelig co-op zombie survival spill hvor du må barrikadere et hus om natta og overleve. Og på dagen må man ut å lete etter ammo, mat, vann osv. CoD 5 (Zombie mode, elns) går ut på å barrikadere et hus mot zombier som prøver å komme inn.
appelsinbrus Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Skrevet 20. oktober 2010 Har ikke noe litt eldre da, som ikke tar en evighet å laste ned.. Neida, men vi har prøvd det før og vi fikk det ikke til å funke. Brodern kjøpte det her om dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå