Maranello Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Skal bestille ny stasjonær i løpet av dagen fra komplett.no. Skal i hovedsak brukes til foto og videoredigering. Skal bestilles i deler og bygges selv siden det haster litt. Har fått en kompis til å sette opp et første utkast til en maskin, er det noen som kunne gitt meg litt tilbakemelding på denne, evt. forslag til endringer? Rundt 8.500,- u/mva Her er handlelista fra komplett Alternativet blir å plukke delene som er satt opp til denne:Komplett Home i50 Endret 20. oktober 2010 av Maranello Lenke til kommentar
kjolenmin Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er det du veldig opptatt av at farger og grafikk skal være helt perfekt a? Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Bør jo være bra, men har jo klart meg med en sliten bærbar til nå da... Lenke til kommentar
kjolenmin Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det bør være en ganske grei oppsett til bilde og video redigering. Skjermene i den prisklassen er ikke de beste til å gjengi de nøyaktige fargene, men til en som ikke tar det så veldig seriøst burde det være ganske greit. Skjermen er mer beregnet til kontorarbeid og hjemmebruk. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ok, ingen andre som har noen meninger? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg ville ikke anbefalt en WD greenpower som systemdisk, hadde heller valgt en samsung f3, som er en god og rask snurredisk. Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Enig. WD Green er nermest ubrukelig som OS disk. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Ok, da skifter jeg den til Samsung F3, ser nå at minnet som var satt opp er utsolgt, hva kan jeg bytte dette ut med om jeg fortsatt vil ha 8gb? Er fleksibel med noen hundrelapper... Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) - Endret 20. oktober 2010 av Maranello Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Siden du skal ha en data til foto, ville jeg ha satt av mere til skjerm, og heller prøve å kutte litt på andre ting. Denne skjermen fra NEC er jo meget bra , med sitt IPS panel. Sjekk tester her og her Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har byttet til en Eizo 22". Siden minnet var utsolgt byttet jeg Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 8GB Kit w/4x 2GB XMS3 DHX+, CL8-8-8-24, for Core i3/i5/i7, w/Fan& Connector, 1.65v mot Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB Funker det eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå