Gå til innhold

Android Market: får ikke lastet ned Apps til SE X10 mini pro

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et problem med min Xperia 10 mini pro. Jeg får ikke lastet ned flere Apps eller oppdateringer til Apps i Android Market lenger. Dette er veldig irriterende siden alt annet på mobilen ser ut til å funke helt top. Jeg tenkte det kanskje var for lite plass på minnekortet som fulgte med (2 GB) så jeg kjøpte ett på 16 GB men det er fortsatt ikke mulig å laste ned verken PayApps eller GratisApps (eller oppdateringer til disse)

Jeg finner heller ikke noe på SonyEricssen sine sider som var til noe som helst hjelp.

Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Først skal det sies at det er flere som opplever ustabilitet på market om dagen.

2) Størrelse på minnekort har ingenting å si, SE X10 Mini Pro kjører Android 1.6 som ikke støtter applikasjoner på minnekort.

3) Du bød derfor sjekke hvor mye plass du har igjen på minnekortet. Hvis du har en trekant oppe i venstre hjørnet er sannsynligheten stor for at du har for mange applikasjoner installert, rydd opp og prøv igjen.

4) Du kan prøve å fjerne cachen fra Market applikasjonen "Innstillinger -> Applikasjoner -> Market -> Fjern cache (midlertidige filer?)"

/Espen

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...