Tisy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 heyhey! er det mulig å møte opp på holmenkollen når det er vm, og kjøpe seg billetter der. vi har bare ambisjoner om å stå på gratishaugen eller i løypa liksom. må man ha billett for dette? takk på forhånd:) Lenke til kommentar
vodkalemon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er gratis.. Gratishaugen=gratis. Bare stadion man må ha billett:) Lenke til kommentar
Witten Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er gratis.. Gratishaugen=gratis. Bare stadion man må ha billett:) Beste er nok å bestille tidligst mulig på billettservice.no. Gratishaugen er ikke gratis lenger. Det koster mer å stå på gratishaugen enn ute i løypa. Jeg anbefaler deg å forhåndskjøpe billetter, så du er garantert plass. Vodkalemon: hver vennlig og ikke kommenter hvis du ikke vet svaret. Lenke til kommentar
vodkalemon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er gratis.. Gratishaugen=gratis. Bare stadion man må ha billett:) Beste er nok å bestille tidligst mulig på billettservice.no. Gratishaugen er ikke gratis lenger. Det koster mer å stå på gratishaugen enn ute i løypa. Jeg anbefaler deg å forhåndskjøpe billetter, så du er garantert plass. Vodkalemon: hver vennlig og ikke kommenter hvis du ikke vet svaret. Det koster da ikke penger og stå ute i løypa?? Dette var ivertfall gratis under prøve vm. Å det har det da alltid vært ellers også? Gratishaugen koster muligens penger. Men utti løypa er det fritt frem! Det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kilde på at det er gratis å stå i løypa? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Kilde på at det er gratis å stå i løypa? http://www.aktivioslo.no/ski-vm/billetter.php Det er gratis å stå ute i skogen utenfor arenaområdet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bare synd Gratishaugen ikke er gratis mer. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 da får de griskingene bytte navn på haugen synes jeg... Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 da får de griskingene bytte navn på haugen synes jeg... Allerede gjort. Den heter VM-haugen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Skikkelig teit spør du meg... Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 da får de griskingene bytte navn på haugen synes jeg... Allerede gjort. Den heter VM-haugen Nifse greier :/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Skjønner folk reagerer på prisene: Ståplass under hopprennet i Kollen under ski-VM: 595 kr Billett på "gratishaugen" : 305 kr Billigste plasser til finalen i fotball-EM neste år: 395 kr Greit nok med høyere inntektsnivå i Norge, men skjønner at det ikke er utsolgt for å si det sånn... Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ikke pokker om de 600 kronene er verdt de blåpungene som liksom skal hoppe seg til finalen. Nei ta til takke med tven jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå