Majjan Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Den første utvidelsespakken til Civilization V er like rundt hjørnet. Les mer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er det bare meg som føler at denne utvidelsespakken kom litt vel tidlig i forhold til utgivelsesdatoen til spillet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er sånn man driver business i dag, særlig 2K. Plukk vekk litt biter av fullversjonen og krev penger for dem etterpå. Ærverdig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håper bare inderlig ikke at dette fører til like stor melking av spillet som The Sims serien gjorde. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Faen heller da, de har jo minst 10 bugs å løse, så presser 2K dem ut til expansion? Jaja, spiller nesten ikke Civ5 uansett. Liker bedre Civ 4. Civilization 5 er ett uferdig spill, det ble jo til og med rushet med ett år. Endret 20. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Karken Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er vell bare en gratis DLC, er vel ikke stor nok til å kalles utvidelse... Herlig at den ene var gratis, babylonerne var jo med i Digital Deluxe, så da er det vel rett og rimelig at folk som vil ha Nebuchadnezzar II nå må betale for han, slik som Digital Deluxe -kjøperne gjorde! Selvsagt hadde det vært best om Nebuc. hadde også vært gratis, men man får være fornøyd at man faktisk får minst 1 DLC. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Gratis DLC... det er fortsatt en utvidelse om du liker det eller ikke. :!: Endret 20. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Karken Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 ^Jo da, forsåvidt, men det virker som om Romis og Kaymeerah, og sikkert mange andre har misforstått, dette er en enkelt sivilisasjon, ikke en expansion pack, slik som i tidligere Civ (Warlords, BTS, etc.) Kanskje bare meg, men jeg synes brødteksten; "Den første utvidelsespakken til Civilization V er like rundt hjørnet.", virker misvisende Og den er vel gratis, så jeg ville ikke anklaget Firaxis/2K for meliking, ennå ^^ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Joda, jeg vet det er DLC, jeg misforsto aldri. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Og den er vel gratis, så jeg ville ikke anklaget Firaxis/2K for meliking, ennå ^^ Mongolene er gratis, men babylonerne koster penger. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Så det var Nebuchadnezzar II som laget de hengende hager? Her tror jeg spillverket må tipse historikerne Lenke til kommentar
Larucim Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, skikkelig kjipt av 2K å gi ut gratis DLC... Enig med Karken, utrolig hva folk skal syte over. @taterfyrings: Selvom det har vært mye spekulasjoner rundt hvem som bygde de hengene hager, og om de i det hele tatt eksisterte utenfor poesien, er det vel generell enighet om at det mest sannsynlig var Nebuchadnezzar II som fikk de hengende hager bygd. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har du spilt civ 5? Har du sett hvor uferdig det er? De burde faen meg fikse treatybuggen osv. før de gir ut DLC. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Den DLC-en det her er snakk om var garantert ferdig ved spillets utgivelse, så det har nok ikke gått utover patchingen. Lenke til kommentar
Larucim Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja, jeg har spilt Civ V, mye, altfor mye. Og ja, det er bugs, men når spillet ellers er såpass fantastisk så plager ikke de meg på langt nær nok til at jeg ikke kan sette pris på en bitteliten gratis DLC. Og som Isbilen nevner, den var sikkert ferdig ved spillets utgivelse uansett. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvorfor ga de den ikke ut da? Tviler på den var ferdig da. Personlig liker jeg bedre Civ 4. Civ 5 er for lett. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fordi ingen myndigheter enda har tatt tak i det tvilsomme med alles nye favoritt-businessmodell: å selge en "fullversjon" som er helt tydelig amputert for like etterpå å tyne brukerne for avkappet. Gratis-DLC for å vekke sympati og deretter betal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg