Gå til innhold

Nokia E 52 - hvordan unngå dyre regninger

D-600

Anbefalte innlegg

Hei,

Har akkurat kjøpt meg en Nokia E52.

Jeg har satt opp tlf via tilgangspunkt til "alltid spør". Dette fungerer fint til websurfing, da får jeg bestandig automatisk spm om jeg vil søke etter wlan, internet(via telenor) eller wap. Jeg har konfigurert eposten til GMAIL, hver gang jeg sender eller laster ned mail blir dette belastet på tlf regningen, uannsett om jeg på forhånd er pålogget trådløst nettverk, så bruker den ikke dette. Det samme gjelder når jeg laster ned fesk stemmestyring til gps, den kobler seg dirkete opp til mobilnettet. Har ringt kundeservice hos nokia, uten at det hjalp:-(

Andre med samme problem?

HJELP!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Har akkurat kjøpt meg en Nokia E52.

Jeg har satt opp tlf via tilgangspunkt til "alltid spør". Dette fungerer fint til websurfing, da får jeg bestandig automatisk spm om jeg vil søke etter wlan, internet(via telenor) eller wap. Jeg har konfigurert eposten til GMAIL, hver gang jeg sender eller laster ned mail blir dette belastet på tlf regningen, uannsett om jeg på forhånd er pålogget trådløst nettverk, så bruker den ikke dette. Det samme gjelder når jeg laster ned fesk stemmestyring til gps, den kobler seg dirkete opp til mobilnettet. Har ringt kundeservice hos nokia, uten at det hjalp:-(

Andre med samme problem?

HJELP!!

Problem løst:

Inne på innstillinger for gmail måtte en sette oppp inngående og utgående post til "spør alltid" :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...