Gjest Guest_pai Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei, er en gutt på 18 år og lurer på hvordan man blir interressant for det motsatte kjønn, hva skal man liksom si eller gjøre? Har lyst til å bli likt av jenter selfølgelig, sååå trenger hjelp Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Følg med på mote og tv-serier. Kjenn ekstra godt etter om du er homofil; skulle det være tilfellet vil du bli veldig interessant for mange jenter. 3 Lenke til kommentar
Gjest Guest_pai Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Følg med på mote og tv-serier. Kjenn ekstra godt etter om du er homofil; skulle det være tilfellet vil du bli veldig interessant for mange jenter. Wat? Er ikke fag når jeg liker jenter da Lenke til kommentar
dkny Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Wat? Er ikke fag når jeg liker jenter da Hehehe, han bare tuller og mener jenter alltid vil ha en homsevenn å ta med på jente-aktivitetene sine. Lol. Du kan jo prate og flørte med dem, men dette vil ikke nødvendigvis gjøre deg interessant, bare ...interessert. Men, det finnes ingen fasit for å bli interessant for jenter fordi jenter har svært forskjellige preferanser i gutter. Akkurat som gutter liker forskjellige typer jenter. Men siden jenter er så forskjellige er det letteste å nærme seg "normen" for hva som er interessant. Dvs det som flest liker. -En normalt trent slank kropp, velstelt ansikt, ok klesstil. -God kontroll over det du driver med, som skolefag, sport, interesser, hobbyer, utdannelse, jobb. Vær en vinner, ikke en taper. Vis henne at det er mange viktige og kule ting i livet ditt. -Humor, ironi, bruk det. -gå og si "hei". 2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_pai Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Wat? Er ikke fag når jeg liker jenter da Hehehe, han bare tuller og mener jenter alltid vil ha en homsevenn å ta med på jente-aktivitetene sine. Lol. Du kan jo prate og flørte med dem, men dette vil ikke nødvendigvis gjøre deg interessant, bare ...interessert. Men, det finnes ingen fasit for å bli interessant for jenter fordi jenter har svært forskjellige preferanser i gutter. Akkurat som gutter liker forskjellige typer jenter. Men siden jenter er så forskjellige er det letteste å nærme seg "normen" for hva som er interessant. Dvs det som flest liker. -En normalt trent slank kropp, velstelt ansikt, ok klesstil. -God kontroll over det du driver med, som skolefag, sport, interesser, hobbyer, utdannelse, jobb. Vær en vinner, ikke en taper. Vis henne at det er mange viktige og kule ting i livet ditt. -Humor, ironi, bruk det. -gå og si "hei". -Humor og ironi har jeg jo nok av -Si "hei" er vel ikke dødelig Er fysisk kontakt noe som kan hjelpe?(regner nesten med det) Så man kan være seg selv(sånn som alle sier...)og allikevel klare å få en kjæreste(er jo det mest logiske, men lurer)? Å kunne snakke er vel en god ting? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Å være trygg på seg selv er vel den viktigste egenskapen de fleste jenter er tiltrukket av. God selvtillit. At du har venner som liker deg. At du ikke blir bøllet med. At du står for dine meninger. At du HAR meninger. At du er avslappet. Rett og slett føler deg bra med deg selv. Dette vil jeg si er "normen" gjennomsnittsjenten er tiltrukket av. 2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_pai Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Å være trygg på seg selv er vel den viktigste egenskapen de fleste jenter er tiltrukket av. God selvtillit. At du har venner som liker deg. At du ikke blir bøllet med. At du står for dine meninger. At du HAR meninger. At du er avslappet. Rett og slett føler deg bra med deg selv. Dette vil jeg si er "normen" gjennomsnittsjenten er tiltrukket av. Aha! Da vei jeg det, da slipper jeg å være stresset, så kan det henne at det kommer noe ut av kjeften min ! Må takke for svar, liker folk som dere, hehe! Lenke til kommentar
Gjest andy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 han var jo inne på noe ang å oppføre seg som en homse.. Stikk på stress, kjøp deg rosa dc skjorte og rosa topplue, bynn å hør på t pain, rihanna og lady gaga, skaff deg iphone, få tan, skriv hjertemeldinger til mannlige kompiser på facebook og kommenter bildene til kompisene dine med "kjekkas! <3<3<3" se på hjernetømmende serier som the hills, oc, hva enn paris hilton driver med om dagen, etc. på fest, isteden for å drikke øl og sprit, drikk vin og cider. Husk å ikke lese for mye, hvis iq¨en din overskrider hva nødvendig er for å laste ned "the hills" torrents på pirate bay, er det nesten for mye, alle innteligente samtaler frabes, ellers blir det nada pussy. etter et par mnd med det her er du nødt til å ha landa noe kvinnfolk automatisk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_pai Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 han var jo inne på noe ang å oppføre seg som en homse.. Stikk på stress, kjøp deg rosa dc skjorte og rosa topplue, bynn å hør på t pain, rihanna og lady gaga, skaff deg iphone, få tan, skriv hjertemeldinger til mannlige kompiser på facebook og kommenter bildene til kompisene dine med "kjekkas! <3<3<3" se på hjernetømmende serier som the hills, oc, hva enn paris hilton driver med om dagen, etc. på fest, isteden for å drikke øl og sprit, drikk vin og cider. Husk å ikke lese for mye, hvis iq¨en din overskrider hva nødvendig er for å laste ned "the hills" torrents på pirate bay, er det nesten for mye, alle innteligente samtaler frabes, ellers blir det nada pussy. etter et par mnd med det her er du nødt til å ha landa noe kvinnfolk automatisk. Når jeg føler meg så heterofil at Pondus blir homo så troooor jeg ikke det ville ha gått ! hehe! Lenke til kommentar
dkny Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Å være trygg på seg selv er vel den viktigste egenskapen de fleste jenter er tiltrukket av. God selvtillit. At du har venner som liker deg. At du ikke blir bøllet med. At du står for dine meninger. At du HAR meninger. At du er avslappet. Rett og slett føler deg bra med deg selv. Dette vil jeg si er "normen" gjennomsnittsjenten er tiltrukket av. Nei. En idiot som har selvtillit og er trygg på seg selv og vil fortsette å være en idiot, er mindre attraktiv enn en idiot som vil forandre seg til det bedre. Endret 20. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvor kom idiot fra? Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Stikk på stress, kjøp deg rosa dc skjorte og rosa topplue, bynn å hør på t pain, rihanna og lady gaga, skaff deg iphone, få tan, skriv hjertemeldinger til mannlige kompiser på facebook og kommenter bildene til kompisene dine med "kjekkas! <3<3<3" se på hjernetømmende serier som the hills, oc, hva enn paris hilton driver med om dagen, etc. ...snip SERR, haha, jeg så denne atferden utvikle seg blant noen gutter på skolen. Ble helt forskrekket over hvor homofile de tedde seg, flørter jo mer med guttevennene sine enn med jentene jo. På alle festbilder koser de, ligger i hauger med hverandre og skåler i cava. For MEG er det bare... rart, men hører de lander jenter som bare faen. Nå er jo alle jenter veldig forskjellige, men på det helt overfladiske (som er lettest å endre/tilpasse), vet jeg f eks at for meg er uren hud en dealbreaker. Ellers hater jeg å se hvem som helst avfeie andre mennesker og få dem til å føle seg uinkludert eller driti ut. Mens andre jenter igjen tydeligvis tenner på sånt... Generelt er folk så forskjellige, men man vil vel stort sett tiltrekke seg sin egen type folk, og da bør det ikke være store forandringene som skal til. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Du HØRER de lander jenter! HØRER Men ja. Du må være det motsatte av meg, da får du deg nok damer! (ja, er ei stund siden nå...) Lenke til kommentar
Gjest Guest_pai Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hehe, takker for svar! Kommer aldri til å klare å oppføre meg på den måten siden jeg av natur er for mann til det ! Hihi! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er vel å ta steget - Si Hei.. Ikke prøv å forestill deg eller bygg opp en identitet på at jenter vil komme bort til deg eller du er født naturlig akktraktiv, for i det tilfelle er du ikke det. Og eneste måten og eneste hender nøkkelen ligger i - det er dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå