EinarEriksen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 ...og kommer muligens til Norge. Les mer Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Spent på hva prisen vil bli på Pre 2 om den kommer hit til lands. De få importutgavene av Pre som var tilgjengelige i Norge var jo priset til 5-6 tusen, noe som er alt for stivt. Med en makspris på rundt 3500,- kan dette bli en populær dings, selv om jeg helst ser at HP/Palm leverer en toppspekket enhet i 2010 med 4" skjerm, landskaps-qwerty og minst den samme innmaten som Pre 2. Lenke til kommentar
dajomu Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 For liten skjerm, for tykk og noe dårlig batteritid... Dette er for dårlig for til å bli en suksess... pris bør være max 2000,- Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har hatt en Palm Pre siden desember 2009. Jeg liker den, men hovedproblem har vært at brukere i Norge kan bare laste ned apps som er gratis. Hvis ikke HP forandrer dette, så kan selskapet bare glemmer markedsføring her. Lenke til kommentar
Boch Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har brukt Palm Pre siden januar 2010, beste telefonen jeg noen sinne har hatt. At alt kobles sammen i WebOS er bare genialt! facebook kontakter og bilder mot mine sim-kontakter, kalender etc etc Gi meg en butikk hvor jeg kan trykke "Kjøp" på den nye modellen, få den sendt over natt, prisen driter jeg i. Skal aldri gå tilbake til den lusne iPhonen igjen! Batteri levetid er ikke optimal, men ellers kan jeg ikke klage på noe! @ dajomu: Hvis du tror 2000 kr for denne er riktig pris utfordrer jeg deg til å teste en Palm Pre en ukes tid, it will blow your mind! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 webOS virker så fett, så nå må de bare lansere en telefon med 4" skjerm som ikke er slide, altså med softwaretastatur, så er jeg villig til å prøve noe annet enn android Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja faen. denne er fin. ser at www.sfr.fr har fått den inn i butikken og at den er i stock. Men hvordan i ALLE DAGER får man bestilt den fra frankrike? Koster 410 Euro (3500) uten abonnement og uten lås. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja faen. denne er fin. ser at www.sfr.fr har fått den inn i butikken og at den er i stock. Men hvordan i ALLE DAGER får man bestilt den fra frankrike? Koster 410 Euro (3500) uten abonnement og uten lås. Du vil ikke ha en telefon med fransk hardwaretastatur... de har ikke akkurat qwerty Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja. Den tanken slo meg etter jeg posta, men gadd ikke å oppdatere. Å begynne å skrive på AZERTY tror jeg hadde blitt et problem. Slet nok når jeg prøvde en iMac i Apple sin Louvre butikk. haha. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Blir solgt fra Palm sin britiske side fra og med 12 november på web uten sim-lås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg