bjome Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Nå trenger de små grå, dersom det er noen igjen, litt hjelp. Jeg har photoShop CS5 - 64 bit. Jeg ser på denne videoen på YouTube: En elegant måte å erstatte en kjedelig himmel på. Men - når jeg utfører samme handling som i videoen, kopierer inn den nye himmelen, så dekker "den nye himmelen" hele mitt bilde når jeg slår på Quick Mask. Jeg kan dra i Fuzzinessslideren så mye jeg vil, det hjelper ikke. I videoen legger den nye himmelen seg vakkert inn på den gamle himmelen. Kunne "noen" ta seg tid til å se på YouTubevideoen og fortelle meg hva jeg gjør galt før jeg oppsøker fastlegen min og får resept på rosa piller? :cry: Endret 20. oktober 2010 av bjome Lenke til kommentar
bjome Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Nå trenger de små grå, dersom det er noen igjen, litt hjelp. Jeg har photoShop CS5 - 64 bit. Jeg ser på denne videoen på YouTube: En elegant måte å erstatte en kjedelig himmel på. Men - når jeg utfører samme handling som i videoen, kopierer inn den nye himmelen, så dekker "den nye himmelen" hele mitt bilde når jeg slår på Quick Mask. Jeg kan dra i Fuzzinessslideren så mye jeg vil, det hjelper ikke. I videoen legger den nye himmelen seg vakkert inn på den gamle himmelen. Kunne "noen" ta seg tid til å se på YouTubevideoen og fortelle meg hva jeg gjør galt før jeg oppsøker fastlegen min og får resept på rosa piller? :cry: Løst - flaut Husk, glem ikke colorpicker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå