[email protected] Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Hej. Kjøpte for en liten stund siden en dlink billig router, dette var ett bomkjøp har jeg funnet ut etterpå. Den klarer ikke overføre fort nok, så det lagger når jeg spiller av blurayfilmer. Vil ha en god en som klarer å ovrføre fort nok, og vil ikke gjøre ett bomkjøp til. Hva aanbefales? Hadde tenkt å bruke mellom 500-1000. Tenkte da å gå for en 802.11n av noe slag. Takker for svar. Endret 20. oktober 2010 av PerOpusen Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Anyone? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Anbefaler D-Link DIR-655. Hadde en stående hjemme i to års tid som var dønn stabil og leverte gode hastigheter for +- 10 klienter 24/7 som jeg var veldig fornøyd med. Valget falt på DIR-655 da jeg flyttet ut nå i høst, selv om den begynner å bli en gammel modell og det kanskje er andre routere som gir mer for pengene. Streamer uten problemer HD-materiale fra PC/NAS til TV-skjermen. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg anbefaler NetGear WNDR3700, en fin og stabil router. Har tidligere hatt to D-Link DIR655 som har dødd etter ett halvt års tid, så den kan jeg ikke anbefale overhodet. ~ Mortis Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Skaff deg for all del en router som støttes av tredjeparts firmware. Da kan du bytte om routerens egen firmware ikke duger og i tillegg få utvidet funksjonalitet . WNDR3700 er en bra router, det samme er ASUS RT-N16 og Buffalo WZR-HP-G300NH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå