Gjest lurer Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvor mye ca. får man i engangsstøtte ved fødsel? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 det er et beløp som kan reguleres fra år til år vel. se her: nav.no:Engangsstønad ved fødsel og adopsjon for info, det nåværende stønadstallet står vel i bunnen av siden mener jeg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Man får rett over 35k, dersom man ikke vil ha foreldrepenger. Det er enten eller, ikke begge deler. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Man får rett over 35k, dersom man ikke vil ha foreldrepenger. Det er enten eller, ikke begge deler. feil, les linken jeg la ut. Engangsstønad gis ved fødsel og ved adopsjon dersom du ikke har rett til foreldrepenger. dvs du velger ikke, enten så har rett på det ene eller det andre, man velger ikke hva man vil ha. Endret 20. oktober 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Sist jeg sjekket var faktisk 35 263 kr, som det står i linken din, rett over 35k. Engangstønad er hovedsaklig for dem som ikke har rett til foreldrepenger, men du kan fremdeles få engangstønad dersom du har rett til foreldrepenger, men velger bort denne. Det var i alle fall det to forskjellige nav-ansatte fortalte meg når jeg søkte om foreldrepenger. Endret 21. oktober 2010 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå