Gå til innhold

Noen med erfaring med Samsung mobiler?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har erfaring med Samsung mobiler?

Fikk tilbud å kjøpe gammeltelefonen til søskenbarnet mitt for 1000kr. Hun har kjøpt seg en Nokia 6100 og skal kvitte seg med en

Samsung SGH (a) 300. Så vidt jeg vet kostet den 7000 for et år siden.

Noen som har noen meninger om jeg bør slå til? Jeg har forøvrig en problemfri Nokia 3510 fra før av..

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7000 kr var kanskje litt i overkant, men den var dyr ja....

Kom samtidig med Samsungs "dametelefon" (den røde) som fikk masse kritikk for at den hadde kalorimåler.....

Er nok verdt en tusen ja, menmangler jo fargeskjerm som bruker å gjøre Samsungene svært lekre.

Lenke til kommentar

jepp, jeg vet den mangler fargeskjerm :(

Den er forøvrig et år gammel.et års garanti igjen.

Noen som vet om Samsung mobilene er noen problemtelefoner?

Hvor mange meld og telefonnummer er det plass til på dem generelt?

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å ta en titt på testene her på Amobil. T100 kom ikke særlig godt ut pga et tungvint og treg grensesnitt, såvel som dårlig lagringskapasitet og høy pris. S100 var derimot et stort skritt fremover for Samsung, og er en ganske så oppegående telefon.

Det er generelt sett svært lite trøbbel med Samsungs modeller, dette skal være skikkelige kvalitetstelefoner.

Lenke til kommentar

Ble ikke noe handel.. iallefall ikke enda. Hun ville ha 1500 da hun skjønte jeg seriøst ville kjøpe den :x Men må uansett kjøpe ny lell snart, men samsung mobilene blir for dyre helt ny. Så jeg ender vel opp med en nokia :lol: ikke vondt ment, mine suser å går enda, men jeg vet hvor mange motstandere det er av dem her :wink:

edit: glemte å takke for svarene, så takk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...