Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hoi! Jeg lurer på om det bare er å bruke normal låsolje på dører med sentrallås. Og er det bare å dytte tuten inn i låsen (som med en gammelbil) og spraye på? Litt sånn... Ekkelt når døra ikke helt funker om mårran nå som det er vinter Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 det er nok likegyldig for låsen om det er sentrallås eller ikke, så det går helt fint Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Allright. Trodde bare jeg ville herpe noe elektronikk om jeg gjorde det . Ny på dette med elektriske dippedutter og hjelpemidler i bilen. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Allright. Trodde bare jeg ville herpe noe elektronikk om jeg gjorde det . Ny på dette med elektriske dippedutter og hjelpemidler i bilen. sentralåsen er ikke koblet til selve låssylinderen (der du stikker inn nøkkelen). den er koblet mer mot samme mekanismen som du bruker for å låse bilen med fra innsiden (de stengene som du presser ned på dørene), og selve elektronikken er enda lengre vekk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Kult. Smørte låsene nå, samt at jeg smurte inn listene med silikon. Så nå gjenstår det bare å se om det funker bra da . Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå