Dufen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det tviler jeg ikke på, men skal man diskutere bil generelt er ikke et nisjeforum det første stedet jeg leter. Vi er nå vel strengt tatt IKKE på rett forum for å diskutere bil i utgangspunktet Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så hvis jeg nå sier at jeg HAR lest linkene du ga til meg, og fremdeles ikke forstår... vil du hjelpe meg da? Eller da er det vel for sent kanskje? Bingo! Tips til fremtiden: Ikke så tvil om kunnskapen til en som hjelper deg fordi du ikke forstår hva du får servert. Hva har jeg missforstått? Les linkene så forstår du. Nei.. det er jo tydelig det... Flott! Kanskje du kan slutte å nevne hvordan jeg er som person, hva som står på profilen min osv. i annenhvert innlegg nå? Det tviler jeg ikke på, men skal man diskutere bil generelt er ikke et nisjeforum det første stedet jeg leter. Vi er nå vel strengt tatt IKKE på rett forum for å diskutere bil i utgangspunktet Alternativene slik jeg ser det er ikke så mye bedre. (ref bilforumet.no). Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Dette er fordømt idiotisk oppførsel av en enkelt person, ikke noe mer å si om den saken. Trådstarter: Godt du fikk svar på VW-Audi-forumet, skriver og henger der selv. Ellers kan vi ta det her og for de uinvidde: Haldex benyttes som det er nevnt på A3 og TT, nå også nye S1 som kommer en gang neste år. Ellers har ALLE de andre modellene til Audi Torsen-differ, som gjør at de har permanent firehjulsdrift, og til enhver tid sender kraft til hjulet med best grep. Kjører til daglig A3 med 2.0TDI og Quattro, og den er leken, virkelig. Men ikke på samme måte som A6en min far har, som alltid har trekk på alle hjul. Ellers; BMW sitt X-driver fungerer i prinsippet litt som Haldex på 1-serie og X1, mens det ser ut til å være konstant på 3-,5-,7- og X3/5/6-serien til BMW. Nå skal det sies at X6 ser ut til å ha et skikkelig bedritent system (ref: test hos Top Gear i Alpene). Bruk vwaudi-club fra nå av, mye bedre på det tekniske Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det utviklet seg en krangel, og trådstarer anser temaet som utdebattert. Stenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg