veluci Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Hei.. har veldig lyst og begynne med hellikopter, og tenkte derfor eg kunne spørre her hvas eg bør begynne med siden eg er komplett nybegynner... Har sett på raptor 50 v2, som virker som ett greit hellikopter, men vet ikke helt... Hvor mye bør eg legge i dette her??? Hva er det eg bør vite når eg bestemmer meg for en slik hobby? takker på forhånd for alle svar Endret 20. oktober 2010 av veluci Lenke til kommentar
phanti Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei.. har veldig lyst og begynne med hellikopter, og tenkte derfor eg kunne spørre her hvas eg bør begynne med siden eg er komplett nybegynner... Har sett på raptor 50 v2, som virker som ett greit hellikopter, men vet ikke helt... Hvor mye bør eg legge i dette her??? Hva er det eg bør vite når eg bestemmer meg for en slik hobby? takker på forhånd for alle svar Heisann! Det som er viktig når du vurdere å begynne med rc-helikopter, er hva du har råd til å kræsje. Hvis du ikke vil kræsje, så bør du ikke fly. Det er bare slik at det er en del av hobbyen, enten akseptere det og kose deg med å bygge det opp igjen, eller begynn med noe annet. Høres litt hardt ut, men det er litt spesielle hardbarka og viljesterke karer som begynner med helikopter og fortsetter Simulator er et must. Det vil begrense unødvendige kræsj i starten, og gjøre det mye mye billigere for deg. Dessuten når du etterhvert blir bedre, prøver du på nye ting på simulator, også tar du det ut på det ekte helikopteret senere. (med stor suksessrate i forhold til uten simulator) Raptor er et solid valg, men du har også mange gode brukte helikopter på rcmarked.no som jeg heller ville gått for. Deletilgangen på feks Align T-rex 600 Nitro er veldig god, og ikke avskrekkende dyrt heller. Å gå for et helikopter i 50size som både raptor 50 og t-rex 600 er, syns jeg er en god ide. Større helikopter er lettere å fly, mer motstandsdyktige mot vind, og ikke så vanskelige å skru på. Jeg kikker sjeldent innom dette forumet, men send en pm, så hjelper jeg deg gjerne videre. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå