Perfidus Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg skal bygge meg pc og skal først kjøpe meg kabinett. Har sett på Antec Nine Hundred Two og har veldig lyst på det men har også kikka litt på Cooler master Storm scout. Noen som kan komme med bra eeller dårlige ting om disse kabinettene? Tar gjerne imot forslag til andre kabinett! Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvilken prisklasse tenker du på ? har ikke noen personlig erfaring med disse kabinettene men du bør sjekke om hardware.no har anmeldt dem fordi anmeldelsene de har rundt kabinetter er veldig gode =) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Begge er fine kabinetter Storm scout passer fint om du er mye på farten med pc'n din. den er liten og kompakt, samt godt håndtak på toppen. Men rent ytelsesmessig og praktisk så er 900 two bedre (tenker da på kjøling og plass) Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Takk, det ble Antec Nine Hundred Two! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå