andsti Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Når jeg tar sånn test på nettet, så står det at jeg har nedlasningshastighet på ca 2mb/s, hvordan øker man denne hastigheten når man bor i blokk, og det er internett i "veggen" takk for svar Lenke til kommentar
okasin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 eh.. hmm om du har 2mb/s mener du da 2 Mbyte eller 2 Mbit pr sekund? regner med du mener Mbit ellers hadde du ikke hatt særlig stort problem Tja hva med å oppgradere ditt abonnement, eller er det ikke mulig der du bor? Om dette er en tjeneste borettslaget ditt kjøper kan du jo melde deg av dette, og gå for et uavhengig abonnement,, Lenke til kommentar
andsti Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 jeg har veldig lite peiling på nett osv. men la til bilde under.. hvor mye må man betale for å få opp farten litt iforhold til det jeg har nå. vi er to som bruker det også.. hvis det har noen å si( som jeg regner med at det har) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 På speedtest.net-siden så står det jo hvilken nettleverandør du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå