hakonvl Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei Har et rart problem, i scriptene mine definerer jeg en del sessions. Dette gjøres f. eks som "$_SESSION['a']="Et eller annet". Jeg starter også sessionen med session_start(). Problemet er at det ikke ser ut som om jeg får noen sessions cookies fra serveren. Jeg sitter på livechat med de nå og venter på at error_reporting skal skrus så, så jeg lurer om noen her har opplevd likende. Takk Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg bruker sessions på one.com, funker fint det. PHP errors kan du skru på under kontrollpanel->avansert. Bruk livechatten for å få hjelp, de får betalt for å hjelpe deg. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Snakker med de nå, og jeg venter på at error_reporting skal aktiveres. Tar vist 20-30 minutter. Synes dette er litt rart, dette har fungert både under XAMPP på Windows, Apache og PHP under Linux lokalt og på flere andre servere. Husker jeg ikke helt feil kjører jeg også production konfigurasjonsfiler lokalt med kun error_reporting og display_errors skrudd på. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ikke ut som om jeg får noe errorer, så de kan ikke hjelpe meg. Må vist sende en mail til support. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Fikk det av en eller annen grunn til når jeg flyttet session_start() ut i en annen fil. Mulig jeg var trøtt nokk i natt til å sende ut noe feilsøkingstekst ut før session coockies, men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå