Karoline.B.E Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ut i fra overskriften tenker du sikkert av jeg trenge hjelp med å spørre ei ny ei i klassen, men det er ikke det. Jeg har vært sammen ned en gutt siden Mai en gang, og i FORIGE UKE begynte det ei ny jente i klassen der jeg kjærestenmin går. Hun virket koselig, og det jeg kunne dømme henne " pen." Men aldre første dagen begynte hun å "Flørte" med kjæresten min. (Virket det i alle fall for meg) Hun har tatt følge med han og meg hjem fra skolen, der jeg nesten ikke fikk sagt et ord. Det kan være at heg overeagerer, men vil vær på den sikre siden. Tar imot alle råd ( vis det er noe råd å gi da. ) Som de som har vært her på forumet lenge vet kansje at jeg har fått alle mine kjærlighets råd, her i fra forumet. Med stor klem til alle sammen fra Karoline (14) Lenke til kommentar
okasin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 hmm det er vonde følelser som er i sving.. Ta en prat med typen din.. men uten å virker sjalu Vær taktisk.. (som dere jenter er flinke / eksperter på).. Få han til å vie all sin oppmerksomhet til neste gang der 3 går sammen.. Om han virkelig bryr seg om deg, så gjør han dette for deg, slik at du skal slippe slike vonde tanker.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 To ord du kan si: BACK OFF! Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Tja, stol på kjæresten din, og la han ordne opp. Ta det som et kompliment for at du har en bra gutt, og er han noe å samle på for deg, så blir han ikke med på flørtinga. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tenk mer på norsktimen enn typen din. Den første kjærligheten varer ikke lenger enn tre gjennomsnittlige skoletimer uansett. 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tenk mer på norsktimen enn typen din. Den første kjærligheten varer ikke lenger enn tre gjennomsnittlige skoletimer uansett. Akkurat det kan du aldri vite. Den første kjæresten jeg hadde var på barneskolen og vi var sammen i over 1 år. Så det så. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Akkurat det kan du aldri vite. Den første kjæresten jeg hadde var på barneskolen og vi var sammen i over 1 år. Så det så. 1 år er ca. tre skoletimer når man begynner å dra på åra Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Akkurat det kan du aldri vite. Den første kjæresten jeg hadde var på barneskolen og vi var sammen i over 1 år. Så det så. 1 år er ca. tre skoletimer når man begynner å dra på åra Vel, nå er det ikke deg vi snakker om, men Karoline. Og 1 år med kjærlighet er lenger enn tre skoletimer for en som bare har levd i 14 år. Men for å komme til case, jeg syns du bør være ærlig og ta opp dette med gutten din. Så får han gjøre hva han vil med det, enten det er positivt eller negativt. Endret 21. oktober 2010 av Wiciwato 2 Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Men for å komme til case, jeg syns du bør være ærlig og ta opp dette med gutten din. Så får han gjøre hva han vil med det, enten det er positivt eller negativt. Enig, if you love someone, set them free Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noe som lager et dilemma. Hvorfor slippe dem fri når du vil ha dem for deg selv? If you really love someone, you want them for yourself. Men TS er enda ung, så om noe skulle gå galt så tar det ikke lang tid før du finner et nytt og kanskje bedre forhold, så du kan muligens løsne litt på lenka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå