Pera86 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har et bredbåndsmoden fra Telenor som jeg bruker når jeg ikke er hjemme, og av og til kunne det vært praktisk å dele internettilgangen med andre PC'er gjennom Ad-hoc. Men jeg får det ikke til. Får laget Ad-hoc, de får koblet seg på, men de får ikke tilgang på internett. Har lett litt rundt, men finner ikke ut hvor jeg skal endre instillinger. Forøvrig gikk det da jeg koblet meg til et Ad-hoc-nettverk på en Mac. Altså, jeg hadde modemet på min PC, han fikk internett gjennom Ad-hocen han satt opp. Og jeg skjønner ikke hvorfor dette ikke skal funke "out of the box"? Nesten så jeg får lyst til å gå over til Mac. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Svarer ikke helt på spørsmålet ditt, men har du win7 kan du bruke connectify til å lage en et trådløst ap. http://connectify.me/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvilket OS har du, og har du bridget sammen nettverkskort og modem som skal brukes? Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Har Windows 7 Home Premium. Og nei, ikke brigdet dem. Har Windows 7 Home Premium. Og nei, ikke brigdet dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå