sdfafgdfgdfgdfg Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Skal Lage en kontroll til en modelraket her hjemme og trenger hjelpen deres, Sånn ser planen ut nå for koblingene. Det vil funke det? har også et spørsmål har klipt ut en 12V plugg intak altså et sånn inntak du setter en vanlig plugg fra en 12V adapter inn i og det er 3 veier ut fra det inntaket: Hvordan skal jeg da koble når jeg skal ha en til on/off switchen og en direkte til raketten? -2meter Endret 19. oktober 2010 av 2meter Lenke til kommentar
okasin Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Tja.. planen din ser jo bra ut den har syslet litt med raketter selv Med drivstoff av "kunstgjødsel" og sukker / korn-sirup.. anyway.. ville i tillegg til den første kretsen din lagt inn en lysdiode som indikerer at strøm er på!! slik at du vet at nå er det klart til å trykke "launch".. se bilde Når det gjelder det adapteret ditt, så må du nesten bruke et multimeter til å finne ut av hvem som leder hva! Såfremt du ikke har et godt bilde av dette adapteret / pluggen.. Redigert: pga bildet jeg lastet opp var feil.. skal lage et nytt he he Endret 20. oktober 2010 av okasin Lenke til kommentar
sdfafgdfgdfgdfg Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Tja.. planen din ser jo bra ut den har syslet litt med raketter selv Med drivstoff av "kunstgjødsel" og sukker / korn-sirup.. anyway.. ville i tillegg til den første kretsen din lagt inn en lysdiode som indikerer at strøm er på!! slik at du vet at nå er det klart til å trykke "launch".. se bilde Når det gjelder det adapteret ditt, så må du nesten bruke et multimeter til å finne ut av hvem som leder hva! Såfremt du ikke har et godt bilde av dette adapteret / pluggen.. Redigert: pga bildet jeg lastet opp var feil.. skal lage et nytt he he Multimeter var en god ide ja ! Bygger denne launch controllern for modelraketter og annet sprengstoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå