Gå til innhold

Wayne Rooney (Han blir! YEAH!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rooneys feil eller ei, Man.Utd har vunnet tre ganger på rad. Óg det ingen andre har klart. Hva mer forventer han? I løpet av fire år har dere fått tre trofeer, mer enn Real Madrid, Arsenal, Chelsea, Liverpool, Man.City og så videre. Kun Inter og Barca som fått flere, men vi kan legge til at de spiller i en lettere serie enn det gjør i PL.

Lenke til kommentar

Joda, men se på ambisjonsnivået da. Klubben går med underskudd, Glazer er ikke villig til å gå inn med midler. Rooney har ambisjoner og lyst til å vinne mer, og da kreves det satsing, noe eierne ikke er villig til å bidra med. ManU har idag en ganske så habil førsteelver, men bak mangler ManU klassespillere, forlater 1 eller 2 spillere fra laget sliter ManU skikkelig.

Endret av Blåbær
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man.U fansen virker bortskjemte og sutrete. Dere kan ikke forvente at Rooney skal på livstidskontrakt etter det som har skjedd i det siste?

Han bøtter inn mål i mange sesonger på rad og blir kalt gud, men med en gang han velger seg bort så kaller dere han judas og skal brenne draktene hans?

Jeg har mer respekt for supportere som greier å hylle spillere som f.eks kommer tilbake til deres tidligere hjemmebane. Vær glad for det Rooney har gjort for klubben deres.

Lenke til kommentar

Jeg har mer respekt for supportere som greier å hylle spillere som f.eks kommer tilbake til deres tidligere hjemmebane. Vær glad for det Rooney har gjort for klubben deres.

United har supportere som virkelig gjør det, det er ytterst få som presterer å forlate klubben på en måte som gjør at de får en annen mottakelse (les: Tevez og Ince). Men dersom Rooney forlater klubben på denne måten, især til fordel for City eller Chelsea, vil han ikke få noen "Welcome back"-plakater akkurat. Det gjør man bare ikke.

Vi er selvsagt glade for det han har gjort for oss, som vi var med Ronaldo, Stam, Van Nistelrooy, etc., etc. Men å dolke manageren og fansen i ryggen på den måten blir ikke godt mottatt.

EDIT: Jeg mener altså ikke å si at de andre spillereksemplene dolket noen i ryggen på den måten.

Endret av rubenbyman
Lenke til kommentar

Joda, men se på ambisjonsnivået da. Klubben går med underskudd, Glazer er ikke villig til å gå inn med midler. Rooney har ambisjoner og lyst til å vinne mer, og da kreves det satsing, noe eierne ikke er villig til å bidra med. ManU har idag en ganske så habil førsteelver, men bak mangler ManU klassespillere, forlater 1 eller 2 spillere fra laget sliter ManU skikkelig.

Da er han lite lojal mot klubben sin. Man.Utd har for helvete vunnet fire trofeer på de fire siste årene, ikke faen at det har lite med saken å gjøre. Hvis vi snakker om Liverpool da skjønner jeg, for det er god stund siden de har vunnet noe. Da kan man kalle det for mangel på ambisjoner. Rooney så ikke ut som at han hadde ambisjoner da VM ble spilt, han bør jobbe med seg selv først før han kan anklage andre.

Man.Utd har uten tvil ambisjoner og vil vinne flere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rooney kan vel ikke få skylden for at vi ikke vant i fjor? Han hadde vel tidenes sesong. Vi rotet det bort mot Burnley.

Man kan vel ikke se på en hel sesong og peke på en kamp som problemet

Vi kan peke på flere - i kampen(e) mot Chelsea var vi iallefall best den ene, og Chelsea vant på et frispark de aldri skulle fått. Den andre kampen skulle vi hatt et straffe, men spillet var uansett dårligere fra United sin del.

Poenget mitt var uansett at Rooney dro lasset og gjorde det han kunne sist sesong. At vi ikke vant var tilfeldigheter. Rooney var selvsagt elendig på slutten av sesongen, og kunne i toppform avgjort det hele selv, men...

Lenke til kommentar

Man.U fansen virker bortskjemte og sutrete. Dere kan ikke forvente at Rooney skal på livstidskontrakt etter det som har skjedd i det siste?

Han bøtter inn mål i mange sesonger på rad og blir kalt gud, men med en gang han velger seg bort så kaller dere han judas og skal brenne draktene hans?

Man skal kunne forvente at Rooney skal være i klubben lenge. Når han tross alt sa det han sa. "Jeg vil bli en legende her", "Once a blue, always a red" ++++

Gutten var symbolet på Utd etter Keane forsvant, han var mer elsket enn noen andre på laget, tilogmed Giggs og resten.

Utd fansen kommer til og hate Rooney for de elsker han så høyt. Man hyller ikke en spiller som går ut og sier slikt, og etterpå stikker kniven i ryggen på klubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...