Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Lastelære maritimt. riktig satt opp men feil svar.

Prøve i lastelære-  

2 stemmer

1. 1. Hvem har riktig? jeg eller læreren?

• Jeg
    • læreren
      0

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg hadde nettopp fått tilbake en prøve her om dagen i lastelære, følte jeg gjorde det bra. men var noe små feil. vi skulle finne ny lcg og vcg og dypgående og trim på båten når den var ferdig lastet.

jeg hadde satt riktig opp regnestykket og regnet helt riktig. alt sammen var knirke fritt bortsett fra at jeg i starten hadde glemt å dele "SF" med "m3" sånn at det ble oppgitt i tonn i stede for m3. dette gjorde da at jeg regnet ut hele stykket med feile tall. men jeg hadde satt opp stykket helt riktig og svareme var helt riktige med de tallene jeg brukte. bortsett fra at det var feil siden det jeg regnet med feile tall.

jeg hadde 2-3 feil på de 2 andre oppgaver tilsammens

ellers var alt riktig på prøven.

dette endte da med Karakter 2 ! og fikk som tilbake melding på prøven at oppgave 1 var helt på jordet og totalt feil.

jeg har tidligere fått fortalt av lærere gjennom hele 1. året og ungdomskole at så lenge utregningen her helt riktig men er feile tall. så kan man mest forlange halv sum at hele oppgaven.

dette mener den læreren jeg hadde prøven i er helt feil, og at så lenge det er satt opp riktig men med feile tall så er hele greia helt feil.

jeg står på mitt og han står på sitt.

så derfor lure jeg på om det er flere som har mitt synspunkt eller om dere mener at jeg har feil.

alle svar mottas med takk !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...