Gå til innhold

CL: 19. 10. 10 Arsenal v Shakhtar Donetsk, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Walcott har jo ytret at han helst vil være spiss, så hvorfor ikke? Tipper han scorer.

Han kan ikke være spydspiss i formasjonen vi kjører nå. Passer utmerket i rollen som høyre kant.

Ja, derfor har han ikke spilt spydspiss når vi har hatt spillere som Chamakh og RVP på banen, men nå har vi bare lave folk der framme, så da går det vel fint at han spiller i midten?

Forøvrig flott at Eduardo scorte. Likte at han ikke feiret :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jublet når jeg så Eduardo hadde scoret :D Dog tragiskt at vi ikke greier og holde nullen. Hørte at det var Clichy som var på bærtur igjen.

Lenke til kommentar

Clichy hadde da en bra dag på jobben i dag vist en ser vekk ifra målet til Eddy. Utrolig gøy at Eddy scorer og enormt gåsehud av å se 60 000 klappe når motstanderlaget scorer! Enorm prestasjon i målet er det og!

Men har to ting jeg må utpeke. Målet til Wilshere (samt prestasjonen hans igjenom hele kampen) og passningen til Nasri til Chamakh på 5-0. Klasse!

Lenke til kommentar

Skuffende plassering av Clichy, men nå ble jo Arsenal straffet på en kontring Clichy var en stor del av også. Clichy var vel etter det jeg klarer å huske den som tok det beste initiativet på selve kontringen, og for så å beine hjem ville for meg vært en utrolig prestasjon. Må også få lagt til at Arsenal hadde nok av mann hjemme, og burde vel egentlig klart å løse det angrepet greit.

Men er det en kamp vi kunne slippe inn var det denne kampen. Artig å se Eduardo score på Emirates igjen(gåsehud), men også se scenene med tidligere lagkamerater etter kampen. Tror Wenger har klart å etablere en veldig god lagmoral, selv om det har vært litt trøbbel i de siste årene, blant annet med Adebayor, Toure og Gallas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...