Miir Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei, Jeg var så uheldig at min Acer Timeline 4820 falt fra sofaen og i gulvet. Når jeg nå skal starte pc'en, så greier den ikke å laste inn Windows. Jeg har en recovery disc som jeg prøver boote, men den greier fortsatt ikke å komme inn i Windows. Når jeg booter med cd'en så står det at den laster inn noen Windows-filer, men når det er lastet inn så blir skjermen svart og det skjer ikke mer. Det eneste som kommer frem på skjermen er musepekeren. Noen som vet hva som er feil, og eventuelt hva jeg kan gjøre? På forhånd takk! Mvh Miir Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Om maskinen var i gang når du mistet den så ville jeg sjekket hdden. (harddisken), ville nok uansett sjekket den, ville også prøvd å starte den med en livecd, ubuntu eller noe annet. Lenke til kommentar
Miir Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk for svar! Skal prøve å få sjekket HDD. Men hvor får jeg tak i en livecd til windows 7? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det finnes ikke, i alle fall ikke lovlig. Bruk Linux (f.eks Ubuntu). Alternativt tar du ut disken og plugger den i en annen PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå