javanuben Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei, jeg har et problem med min nye laptop (HP). Hvis jeg enten tar ut strømledningen (hvis den er i) eller setter inn strømledningen, mens den står i ventemodus, så kommer den seg ikke ut av ventemodus igjen, uten at jeg restarter. Dvs. jeg hører at laptopen starter, men skjermen forblir svart. Jeg har ikke tukklet med strøminnstillingene, så tviler på at det er noe jeg har gjort. Den har bestandig (noen uker nå) vært sånn. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Laptopen er en HP Pavilion dv6-3046 15.6" HD, Radeon HD5650,Phenom II N620,6GB RAM,640GB, HDD,DVD±RW,kamera, BT,W7 Home / Ubuntu 10.10 (Har det samme problemet både om jeg kjører W7 eller Ubuntu når jeg setter den i ventemodus) Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Begynner virkelig å bli plagsomt nå Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Er det virkelig ingen som har opplevd noe lignende eller har noen idéer eller tips? Er dette i så fall en sak jeg burde ta med HP? Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Prøvd å ta ut batteriet? Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Prøvde det mange ganger, uten hell. Ordnet seg derimot med en good ol' BIOS update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå