Erikn Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg sliter med et problem some har vært ganske lenge nå. Nettverket detter hele tiden ut tilfeldig og det funker igjen etter forskjelige tider. Jeg har prøvd å eliminere problemet med å skjekke flere ting men det hjelper ikke. Andre personer i huset har ikke dette problemet, så det er et eller annet med pcen. Pcen sier viser at jeg forsatt er koblet til nettet uten problemer og opplastingen/nedlastingen kjører som bare det. Men Task manager viser at det er på 0% og bruker ikke mer en 1% av nettverket noen ganger. Andre ganger kan jeg spille online for fult men internettet kommer jeg ikke in på og andre ganger motsatt Det jeg har prøvd er: -Kjøre flere antivirus programmer og ingen finner noe gale der. -Opptatere drivere og rulle tilbake drivere. -Kjørt diagnose programmer med de finner ingenting. -og hundre andre ting er prøvd ut. Jeg har et Dlink Wireless N PCI-adapter - DWA-547 og kjører på 64bit windows 7 men jeg tror ikke problemet ligger i nettverkskortet Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 har samme problemet selv, går fra fullt signal til å plutselig dette ut. Prøvd samme tingene som de du har prøvd, uten hell Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Men er som vanlig ingen mulighet å få hjelp på dette forumet ;D Lenke til kommentar
Skakke Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Vanlig problem er at den trådløse routeren ligger ved ei fjøl full av transformatorer som gjør den litt tullete. Sjekk at du ikke har det Endret 19. oktober 2010 av Skakke Lenke til kommentar
Erikn Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Det er ingen sånne in nærheten av ruteren. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Last ned driver for ditt OS her: http://www.atheros.cz/download.php?atheros=AR5008&system=1 Donglen har et Atheros 5008 chipset, og da er det best å laste ned driver direkte fra kilden. En annen sak er at det kan være støy eller svakt signal som blokkerer for deg. Men det høres ut som mest sannsynlig å være et driverproblem. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva med kjøleskap, frysere, sikringsskap, h-bjelker i taket eller andre gigantiske stålkonstruksjoner i nærheten av router? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå