Swifty Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg begyner å bli ganske lei av disse postene hvor alle spør : HJELP MIN CPU ER 60 GRADER...bla bla bla. Kan ikke en eller annen tosk skrive en lang "sticky" ting slik at alle som har tenkt å poste om deres 60 graders amd cpu kan gå inn der å lese at amd går like greit på 60 grader som 50 grader ..... Bare en tanke.....føles som om halvparten av postene her handler om akkurat dette....kanskje det er bare meg det irriterer Lenke til kommentar
formann Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg begyner å bli ganske lei av disse postene hvor alle spør : HJELP MIN CPU ER 60 GRADER...bla bla bla. Kan ikke en eller annen tosk skrive en lang "sticky" ting slik at alle som har tenkt å poste om deres 60 graders amd cpu kan gå inn der å lese at amd går like greit på 60 grader som 50 grader ..... Bare en tanke.....føles som om halvparten av postene her handler om akkurat dette....kanskje det er bare meg det irriterer Du er ikke den eneste. Har foreslått dette med sticky før, men der så ikke ut som om interessen var der. Mulig jeg burde ha postet under "forslag" kategorien isteden BTW: jeg har 43c idle nå.. er det for mye ? Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 BTW: jeg har 43c idle nå.. er det for mye ? må få deg et par kabinett vifter Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 hjelp cpuen min er på 26.8c er dette for kaldt for en xp 2800+ ?? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Maks enig med deg der.. Slik som det ser ut så er ca. hver 3. post om cpu tempen til folk.. Trenger jo ikke lage sticky ting da.. kan bare foreslå til folk at de søker før de poster.. Herregud, jeg er sikkepå at hvis jeg søker på "cpu temp Intel Pentium 2,4 @ 2,8" så finner jeg det.. Denne søkefunksjonen burde vært reklamert med på et eller annet sted.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 oij pc-en skrudde seg pluttselig av!! er prossesoren min for varm??????? Hvorfor i all verden røk resten av strømmen til huset?? Hele nabolaget mitt er jo mørklagt!! Kan det skje bare fordi at cpu-en min er for varm?? åhh nei det var vist bare et 5 min strømbrudd slike poster er unødvendige det er mange enige om. Hvis han som lager en slik sticky post som du snakker om bør du ikke kalle han for tosk jeg ville heller kalt ham for vår redningsman Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Nesten halvparten av gjengen som klager på CPUtempen har ikke kabinettvifter :o Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Kan være litt høyere temp nå med sommer temp vet dere har jo sittet med snø til knærne litt for mange måneder nå så når temp i lufta øker og den dras inn i kassa så blir det jo noen få grader ekstra hehehe Har du det hett så ta av sidepanelet, det gir dårligere "sirkulasjon" sånn som det egerntlig er ment at det skal være når kassen er lukket, men det senker temp litt. Kjenner sååå mange som klasker på masse vifter bake på kassa for å blåse ut varmlufta, det som overrasker meg er at ikke hele PC'n imploderer for ingen setter vifter i fronten på kassen som er nesten enda mere viktig for å få inn kald luft... Sett vifter der du kan og har du råd og er litt fingernem så få deg vannkjøling... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Swifty Nei er ikke irreterte over slike poster, vet du hvorfor? Gidder ikke å lese dem lenger. Men kan ikke huske å ha sett noe i det siste med: Hjelp min cpu er 60 grader? Lenke til kommentar
jif-universal Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Folk er blitt alt for bortskjemte med Internett. I "gamle dager" når man drømte om å få råd til ett akustisk 300 bauds modem jublet man over å få en manual på 2500 sider som visstnok skulle inneholde svaret i en eller annen sammenheng ett sted i manualen selvfølgelig ikke nevnt i index'en. Mimre mimre Zenith Z100 som måtte ha software for å bli IBM kompatibel. Maskinen kom fra en konsulent innleid til det Amerikanske forsvaret og inneholdt bla delelager system til jagerfly (Sikkerheten på topp der ja). Skulle ønske jeg tok vare på det programmet gitt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 ser jeg har 80+ her.. er det noe gale Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Nåvel, sticky hadde vært greit, men jeg må si jeg er unenig i at folk skal kalles dumme eller noe i den duren siden de ikke har søkt på forumet. Søkefunksjonen på forumet er rett og slett elendig og jeg skjønner godt at folk ikke gidder søke når det så mye mye mye lettere å lage en ny tråd. Hadde det bare gått ann å søke i Tema slik det gikk ann før. Hvis man søker på nye så er det med innlegg og da får du en million treff som ikke har noe med søket ditt å gjøre i det heletatt. Jeg har spurt før om han Amund fyren kunne ordne dette, det var for et halvt år siden og ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hei, temperarurer er vel et aktuelt tema ? det er vel det som forårsaker det meste, i vår kategori av ekstreme prøvelser for komponenter og leverandører , så den tar vi , temaet er heller meget aktuelt, så det fortsetter vi med , etter nytt oppsett eller oppklokking så er temperatur endel av orgasmen , ha en fortsatt fin dag, hilsen C3 Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 oij pc-en skrudde seg pluttselig av!!er prossesoren min for varm??????? Hvorfor i all verden røk resten av strømmen til huset?? Hele nabolaget mitt er jo mørklagt!! Kan det skje bare fordi at cpu-en min er for varm?? åhh nei det var vist bare et 5 min strømbrudd slike poster er unødvendige det er mange enige om. Hvis han som lager en slik sticky post som du snakker om bør du ikke kalle han for tosk jeg ville heller kalt ham for vår redningsman Vel, mente jo egentligt ikke det der med tosk da, syns bare der hørtes så flott ut :wink: Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 ser jeg har 80+ her.. er det noe gale syns du skal lage en post om dette, skal hjelpe det jeg, bare klipp og lim du :wink: : Subject: HJEEEEEELLLPPPPPPPPPPP!!!!MIN CPU ER 80 GRADER CELCIUS++ HVA SKAL JEG GJØRE? TRENGER HJELP RASKT!!!!! i selve posten:cpuen min er 80g. hjelp? ........ Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 ser jeg har 80+ her.. er det noe gale syns du skal lage en post om dette, skal hjelpe det jeg, bare klipp og lim du :wink: : Subject: HJEEEEEELLLPPPPPPPPPPP!!!!MIN CPU ER 80 GRADER CELCIUS++ HVA SKAL JEG GJØRE? TRENGER HJELP RASKT!!!!! i selve posten:cpuen min er 80g. hjelp? ........ steg plutselig ned til 50.. hmm.. merkelig.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 min cpu er 41 celcius etter og ha stått på i en uke nå. Er ikke det litt varmt???? Jeg har nå boxed vifte på en 2200+ Trenger jeg og kjøpe ny cpu vifte blir det dyrt???? Jeg hadde problemer med mitt r9700 pro en stund det flippa etter og ha blitt litt varm. Jeg fiksa det ved og flytte lydkortet som dekket hele vifta ned et par hakk og flyttet et lite nettverkskort opp under skjermkortet mitt. Sikkert et lite tips her i sommervarmen hvis man har et varmt kabinett( mitt 31 celcius nå) Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg begyner å bli ganske lei av disse postene hvor alle spør : HJELP MIN CPU ER 60 GRADER...bla bla bla. Kan ikke en eller annen tosk skrive en lang "sticky" ting slik at alle som har tenkt å poste om deres 60 graders amd cpu kan gå inn der å lese at amd går like greit på 60 grader som 50 grader ..... Bare en tanke.....føles som om halvparten av postene her handler om akkurat dette....kanskje det er bare meg det irriterer jeg tror ikke det er helt riktig...cpu tempen min ligger på rundt 60 når jeg spiller og plages ofte med at maskin slår seg av og piper som en politibil...har 3 kabinettvifter ,men tror jeg har kjøpt en dårlig vifte (http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&AvdID=1&CatID=28&p=30439&view=detailed trodde denne skulle holde )+ at cpu en min er ganske overclocka fra før(amd 2,6 2,08 ghz)....vann kjøling blir førr dyrt men lurer på om noen kan anbefale en billig,bra vifte. Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 har også sett att rpmen til vifta er lav ligger på ca 3800 rpm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå