Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får lett følelser for jenter - ekte eller bare nysgjerrig?

Gjest gutt14

Anbefalte innlegg

Ja, nå har det seg slik at jeg har likt ganske mange på barneskolen, men som alle vet, kun forelskelser, men siden jeg begynte på ungdomskolen har jeg virkelig truffet noen hyggeig jenter og i tillegg fått følelser for en venninne. Når jeg tenker på det, tenker jeg mer som at jeg hele tiden har en sterkere følelser for jenter fordi jeg enten; bare er sånn og får fort sterke følelser, eller; at jeg bare liker dem litt og innbiller at jeg virkelig liker dem og at jeg er mer den som ønsker sterkt en forhold for å kjenne litt på akkurat det, et forhold. Derfor kan det virke som jeg bare "virkelig liker" folk, når det egentlig kanskje er bare hyggelig jenter jeg kunne tenke meg å hatt en forhold til.

Hjelp?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kort sagt: har jeg ekte følelser for mange eller om jeg bare lysten på et skikkelig forhold for å prøve det ut

Hvordan skal vi vite det? Jeg gjentar: hvordan skal vi vite det?

Ingen i hele verden har, for øyeblikket, noen bedre forutsetning for å svare på dette spørsmålet enn deg selv.

Og hvilken rolle spiller det egentlig? Hvis du blir sammen med ei jente, vil jeg våge å anta at du ikke bare slår etter en liten stund "fordi du nå vet hvordan det er å være sammen med ei jente"?!

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Jeg forstår veldig godt hva TS mener. Har vært i samme situasjon selv. Møtte nye jenter, følte en viss "dragning" mot de og tenkte da at jeg hadde følelser for de. Så begynte jeg å føle det samme mot gutter, og da tenkte jeg at jeg kanskje var bifil ELLER at det rett og slett bare var en naturlig reaksjon på å treffe nye mennesker. Ikke at det å være bifil er unaturlig, altså :p

Uansett, jeg mente selv at jeg ikke var bifil og nå er jeg vandt til å kjenne denne "dragningen" mot nye jenter og gutter jeg møter. Så det jeg tror, er at jeg syns disse personene er interessante og at jeg gjerne vil vite mer om de! :)

-Pindsle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...