Dahl Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Er det noen som har ett email form script i php? Scriptet skal fungere slik att mailen sendes til en bestemt epostadresse, uten att brukeren kan endre denne. Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Veldig enkelt... lag bare et form med Fra felt, emne (hvis du ønsker det) og melding. Øverst i dette dokumentet skriver du: <? if(isset($Submit)){ mail("[email protected]",$emne,$melding,$bruker_epost); } ?> Bare husk å kall feltene i formet det samme som variablene du bruker i Mail() Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Fikk det ikke til å virke jeg... Jeg er helt nybegynner i php skjønner du! :oops: Gidder du å hjelpe meg litt? Lenke til kommentar