Dahl Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Er det noen som har ett email form script i php? Scriptet skal fungere slik att mailen sendes til en bestemt epostadresse, uten att brukeren kan endre denne. Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Veldig enkelt... lag bare et form med Fra felt, emne (hvis du ønsker det) og melding. Øverst i dette dokumentet skriver du: <? if(isset($Submit)){ mail("[email protected]",$emne,$melding,$bruker_epost); } ?> Bare husk å kall feltene i formet det samme som variablene du bruker i Mail() Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Fikk det ikke til å virke jeg... Jeg er helt nybegynner i php skjønner du! :oops: Gidder du å hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 mail.php <? if(isset($Submit)){ mail("[email protected]",$emne,$melding,"FROM:$fra"); } ?> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Send Mail</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <body> <form name="form1" method="post" action="mail.php"> <table width="35%" border="0"> <tr> <td><strong><font size="2">Fra:</font></strong></td> <td><input name="fra" type="text" id="til2"></td> </tr> <tr> <td><strong><font size="2">Emne:</font></strong></td> <td> <div align="left"> <input name="emne" type="text" id="emne3"> </div></td> </tr> </table> <table width="47%" border="0"> <tr> <td colspan="2"><hr></td> </tr> <tr> <td width="16%" valign="top"><font size="2"><strong>Melding:</strong></font></td> <td width="84%"><textarea name="melding" cols="50" rows="15" wrap="VIRTUAL" id="melding"></textarea></td> </tr> <tr> <td colspan="2"><hr></td> </tr> <tr> <td colspan="2"><div align="center"> <input type="submit" name="Submit" value="Send E-Post"> <input type="reset" name="Submit2" value="T&m Skjema"> </div></td> </tr> </table> </form> </body> </html> Dette var bare et script jeg hadde liggende, må tilpasses ditt design. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Tusen takk skal du ha. :smile: Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Tusen takk skal du ha. :smile: NP Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Hvordan kan jeg sette inn en tekst i mailen som sendes (foreksempel ip)? Lenke til kommentar
frg Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Du kan prøve med: $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $melding = "IP er: ".$ip; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå