Gå til innhold

Hvilket ungdomsparti skal man velge?

Anbefalte innlegg

:dontgetit:

Det var en merkelig UH stand, makan, blir flau jeg...

Mitt aller første møte med Unge Høyre var at jeg sendte en mail til fylkeslederen (sende feil, skulle egentlig sende til lokallagslederen) og han inviterte meg på deres årsmøte, fikk skolering og gratis middag på Peppes, dette uten å være medlem. Ser ut som at enkelte lokallag har mye å lære av en slik holdning Nordland/Bodø Unge Høyre har... :ermm:

Jeg kjenner veldig godt til Drammen Unge Høyre, og enda bedre til Buskerud Unge Høyre sentralt ettersom jeg sitter i FS.

Skal sies at Drammen Unge Høyre kanskje er et av de mest innestengte lokallagene i Bukserud, men de pleier da å være greie de også.

Jeg har kun positive ting å si om Buskerud Unge Høyre, og liker svært dårlig at det spres rykter om at vi ikke ønsker potensielle medlemmer velkommen til møter i regi av oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dontgetit:

Det var en merkelig UH stand, makan, blir flau jeg...

Mitt aller første møte med Unge Høyre var at jeg sendte en mail til fylkeslederen (sende feil, skulle egentlig sende til lokallagslederen) og han inviterte meg på deres årsmøte, fikk skolering og gratis middag på Peppes, dette uten å være medlem. Ser ut som at enkelte lokallag har mye å lære av en slik holdning Nordland/Bodø Unge Høyre har... :ermm:

Jeg kjenner veldig godt til Drammen Unge Høyre, og enda bedre til Buskerud Unge Høyre sentralt ettersom jeg sitter i FS.

Skal sies at Drammen Unge Høyre kanskje er et av de mest innestengte lokallagene i Bukserud, men de pleier da å være greie de også.

Jeg har kun positive ting å si om Buskerud Unge Høyre, og liker svært dårlig at det spres rykter om at vi ikke ønsker potensielle medlemmer velkommen til møter i regi av oss.

Dette blir OT, men: Dersom det var rettet til meg, må jeg bare si at jeg sprer da ingen rykter? Jeg forteller bare om mine erfaringer.

Jeg har heller ikke tatt en uvennelig tone til deg, og håper du ikke vil gjøre det mot meg selv om jeg er SU'er.

Jeg tror du kan ha rett i at Drammen UH har eller har hatt et ganske lokka miljø.

Uansett, godt å høre at dere ikke tar imot på den måten overalt, Ole Marius.

Lenke til kommentar

Jeg har lett litt rundt på AUF og UH sine sider, men jeg finner ikke ut når de neste arrangementene og møtene foregår.

Eneste jeg finner fra AUF sine nettsider er arrangementer som allerede har vært, og kalenderen hos UH tror jeg ikke fungerer ordentlig.

Kan noen hjelpe meg litt på vei med en link eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...