TestBruker157 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lefdal.com cup #2 Arrangert av SC2.no I samarbeid med Lefdal Elektromarked og Steelseries Da er det omsider klar for turnering nummer 2 i SC2.no sin storsatsing Lefdal.com cup. Denne gangen vil det ikke bli noe invitasjoner, alle starter med blanke ark og må virkelig gjøre seg fortjent til sluttspill. Turneringen vil bli gjennomført over to helger. 22. og 24. oktober vil det bli spilt kvalifiseringer hvor de 16 beste fra begge dagene vil gå videre til sluttspillet helgen etterpå. Premiene blir de samme som sist. 1. Premie: 5000kr 2. Premie: Gavekort på 3000kr fra Lefdal 3. Premie: Playstation 3 Registrering til begge kvalifiseringer åpner den 15. oktober. Kvalifiseringsturnering #1 fredag 22. oktober klokken 19:00. Kvalifiseringsturnering #2 søndag 24. oktober klokken 17:00. Sluttspillet i Lefdal Cup #2 fredag 29. oktober – søndag 31. oktober. For mer info ta turen innom SC2.no OBS: Denne tråden/posten er ment som informasjon om en turnering, ikke som reklame for noen av de nevnte parter. Dersom det bryter med retningslinjer vennligst slett tråden. Lenke til kommentar
TestBruker157 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Det blir stream av sluttspillet i dag, semifinalene pluss bronsefinalen blir spillt klokken 16:00 på www.sc2.no/stream ! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Da får jeg det så vidt med meg før jeg må ut. Ihvertfall deler av det. Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Huff dårlige kommentatorer.. de høres ikke engasjert ut i hele tatt. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 syns de fungerer greit jeg, ok å høre på Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Synes det er greit å høre på. Litt tause til tider. En annen ting jeg ikke er så fan av er at de er veldig raske til å konkludere "han sier nok gg nå" når gamen ikke er over enda. Hvertfall flere tilfeller hvor jeg har følt det fremdeles er mulig å gjøre et comeback.. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Akk, fikk ingenting med meg. Kommer det replays opp etter hvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå