Occi Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei Problemet: Etter å ha brukt 'sleep'-funksjonen i Windows7 hender det (usikker på om det er hver gang) at lyden begynner å hakke. Dette gjelder i alle programmer. Lyden er på en måte litt treigere, samt den hakker kanskje i noen få ms per sekund. Gjør at det er grusomt irriterende å høre på f.eks musikk. Info: Hadde samme lydkort på en annen PC som kjørte WinXP 32bit, som ikke hadde dette problemet. Jeg har de nyeste driverne samt oppdatert Windows. Eneste måte jeg har funnet for å (midlertidig) fikse problemet er å restarte PCen, men når jeg da tar sleep igjen, så kommer det tilbake. Derfor hjelper det heller ikke å deaktivere/aktivere lydkortet, siden Windows ber om restart. Jeg har prøvd å Google samt søke her på forumet, men uten heller (umulig å finne noenting relevant m/søk her på siden når jeg trenger såpass mange tags). Usikker på når problemet oppstod, men har ganske nylig innstallert dette OSet, så kan ha vært alltid uten at jeg har merket det før nå. Hardware: Intel Core i5-760 Quad Core 2.80Ghz 8MB Crucial DDR3 1333MHz 4GB CL9 MSI GeForce 8800GTS 320MB OC 603/1700MHz Gigabyte GA-P55-USB3 P55 Asus Xonar DX Windows 7 x64 Pro ENG Takker for alle eventuelle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå