Gå til innhold

Har nokia n8 kommet inn?

Anbefalte innlegg

Hei jeg tror jeg har funnet ut hvilken mobil jeg skal ha og det er den nye mobilen til nokia nokia n8. vet noen om et sted der den har kommet inn? jeg finner ikke den noen steder, jeg vet jeg kan forhondbestille, men de fleste steder viser det seg at den ikke kommer ut før i slutten av november. jeg vil gjerne ha en mobil fortest mulig, men det er så lenge å vente vil ikke bruke mere en 4000 kroner på en mobil så iphone 4 er ikke aktuell.

svar så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kort fortalt: ja. Det er derimot sterkt begrenset hvor du får den. Et vilkårlig antall fysiske utsalgssteder ser ut til å ha den men så fort folk får vite dette er den borte på et blunk.

For øyeblikket tror jeg kun det er DJuice som har den inne - http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=N8Telenor.noB&aboId=523

Merk at grey er utsolgt! Bare green inne for øyeblikket. Er ganske sikker på at du kan bruke andre simkort gratis, har selv gjort dette med 'bundet' telefon (kjøpte N8 for snaut 2 uker siden fra Telenor med 1 års Super binding). Litt villedende å hevde at den er bundet vil jeg påstå, når det er sagt så må du forsåvidt betale i et år...

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...