Datasmurf Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg er ca 27 og leser fortsatt Donald, farfar leste Donald ukentlig til han døde i en alder av 77 år. Donald er min favorittegneserie, det være seg om det er Rosa, Barks, Rota eller andre som har tegnet / skrevet det jeg leser. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vet ikke om det er helt innenfor, men jeg syntes tegnehanne er utrolig morsom. Sær humor man bare må elske! www.tegnehanne.no Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg er ca 27 og leser fortsatt Donald, farfar leste Donald ukentlig til han døde i en alder av 77 år. Donald er min favorittegneserie, det være seg om det er Rosa, Barks, Rota eller andre som har tegnet / skrevet det jeg leser. Herlig å at det er flere som synets Donald er ok Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vet ikke om det er helt innenfor, men jeg syntes tegnehanne er utrolig morsom. Sær humor man bare må elske! www.tegnehanne.no Hu er ganske fantastisk. At hu nå er antatt av Aftenposten er jo enda bedre, i alle fall for henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå