Eirik Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Den lille tegneserietråden! Velkommen til den lille tegneserietråden! Stedet for løst prat rundt tegneseriene du liker Her kan du prate om alt fra Supermann til Pondus, dele striper eller bare vise fram din eminente samling med god samvittighet. Dersom du har noen bidrag til førstepost, rop ut, så ordner vi det Ramble on. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Først Morsom stripe, hva heter serien? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) *Mine innlegg* EDIT: Og til hvilken som helst som klager på at jeg ikke bruker favorittfunksjonen, vit det at den ikke funker. Endret 19. oktober 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Siden jeg vil ha denne i mine innlegg kan jeg fortelle at jeg gleder meg til neste nummer av The Walking Dead. Oooooooooooooooooooooooooooh yeah! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Åh faen...Conan volum 8 har visst komt ut uten at jeg har fått det med meg, så jeg har kjøpt volum 9 >.< Får kjøpte volum 8 i morgen da Tegneserier er best i større mengder egentlig, så det er vel ikke et stort problem Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Endelig! Noen andre som er fan av Deadpool her? Har selv bare albumene "X marks the spot" og "Suicide Kings". Har lest dem mange ganger, utrolig morsom serie Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Alle som ikke har lest 100 Bullets burde få ræva i gir. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Meh, er mer fan av striper - gjerne enrutere Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Siden jeg vil ha denne i mine innlegg kan jeg fortelle at jeg gleder meg til neste nummer av The Walking Dead. Oooooooooooooooooooooooooooh yeah! Hvilken dag i måneden er det de kommer ut egentlig? edit: Det viste seg å være i går, altså den 22. Nr 78 var som alltid bra... men var nogle skuffende syntes jeg. Skal ikke spoile noe så ikke les før du har lest nummeret selv: Jeg trodde at alt skulle gå til helvete igjen nå, men de løste jo hele greia på null komma niks! Var ikke like nervepirrende som det var da fengselet stod ovenfor samme trussel, men skal innrømme jeg nøt godt "Look like my sniper got yours". Det er fint når ting for en gangs skyld går greit, men syntes livet for Rick og gjengen har blitt en dans på roser (tatt situasjonen i betraktning). Siden sammentreffet med kannibalene har jo ting gått etter planen, men det var jo uhyre overraskende og sjokkerende deilig å lese hvordan de regelrett eide de kannibalene. Syntes serien trenger mer dritt igjen, men forssiden på nr 79 lover jo godt. Til dere som leser The Walking Dead, hva er deres tanker rundt tv-serien som starter opp på Halloween? Noen forhåpninger? Endret 23. oktober 2010 av Dassen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som samler på tegneserier, eller er det kun nettbasert og bøker det går i? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som samler på tegneserier, eller er det kun nettbasert og bøker det går i? Tja, jeg samler på litt hvert fall. Har bl.a komplett Conan-samling fra 1984-2006, det meste av Pondus som er utgitt i "Donald-formatet" og komplett Spawn for å ta de norske bladene. Fra utlandet har jeg komplett Bone(1-9), alle hardcoverbøkene til The Walking Dead- og Invincible.Så har man jo litt DMZ, Punisher MAX, bittelitt Marvel/DC, en slump Spawn og litt forskjellig Conan. Så litt lesestoff har det jo blitt i hylla hjemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 http://cgi.ebay.com/POPEYE-RARE-VINTAGE-ELZIE-SEGAR-SIGNED-PHOTO-INSCRIBED-/390255849515?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5add0fb02b Burde nok gaa for en neve dollar (pun intended) eller mer. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Leser Astonishing X-Men for tiden, er gjennom Gifted. Gode greier Har lyst til å lese Spawn, noen gode forslag? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Rydda i en bod idag, og fant to bæreposer med tegneserier. Good day. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Ny good day! Pondus 2,3,4 fra 2000, og nr. 8 fra 2001 til den nette sum av 60 kroner på den lokale bruktsjappa. Kupp! Og, ser ut til at vi trenger et nytt bilde til førstepost Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvilke utgivere er dere fan av? Personlig liker jeg bestilt Vertigo, so har gitt ut sandman, lucifer etc. Dynamite er også bra, the boys er en utrolig bra serie. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg er veldig fan av Marvel. Jeg leser en del Wolverine, Deadpool, Spiderman osv. Har ikke lest så mye annet, lest litt DC og noe Darkhorse(?). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Vil oppfordre folk til å også dele striper her. En av mine personlige favoritter: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er det noen andre som pleier og kjøpe Schibsted Marvel albumene? De pleier og være på en 200 sider, du finner dem i dagligvare butikker. Jeg har kjøpt alle siden Old Man Logan, syntes det er litt opp og ned, men har likt de fleste av dem. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Har lyst til å lese Spawn, noen gode forslag? Tja, du kan jo begynne å lese Spawn volume 1( 978-1582405643 )og hvis det faller i smak så er det bare å fortsette på volume 2 osv. Endret 30. november 2010 av CurSe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå