Smulertur Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hei. Kan noen se om disse delene passer bra sammen, og eventuelt anbefale noe annet? https://prisguiden.no/profil/lister/118948 Tenker å bestille dette i løpet av en uke, hvis ingen har noe å spesielt å si. Har noen forresten lyst å anbefale nettbutikk? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Smulertur Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Vanskelig å få hjelp i dette forumet, eller har jeg postet feil plass? Trodde dette ville være lett å svare på ... Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Alle delene passer og oppsettet ser veldig bra ut. Men ville nok ha byttet hovedkort, for det du har valgt har ikke støtte for usb 3.0 og sata 6 Gbit/s. Ville ha byttet til dette:Link edit: angående nettbutikk, så ville jeg valgt dustinhome, men ser du har valgt et lian-li og det er ikke mange nettbutikker som fører det. Så du må nesten avgjøre om du skal bestille alt et sted, eller bestille kabinett et sted og resten i en annen nettbutikk. Endret 19. oktober 2010 av ManheiM Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hveldig bra oppsett Kanskje byttet skjermkortet til HD5870? eller et GTX460? Lenke til kommentar
Smulertur Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Alle delene passer og oppsettet ser veldig bra ut. Men ville nok ha byttet hovedkort, for det du har valgt har ikke støtte for usb 3.0 og sata 6 Gbit/s. Ville ha byttet til dette:Link Har sett det ikke har støtte, men tenker å kjøpe Asus U3S6 USB 3.0 & SATA 6G/s når jeg trenger det. Er dette en dum idé? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ikke noe dum ide det der du har tenkt Lenke til kommentar
Smulertur Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Alle delene passer og oppsettet ser veldig bra ut. Men ville nok ha byttet hovedkort, for det du har valgt har ikke støtte for usb 3.0 og sata 6 Gbit/s. Ville ha byttet til dette:Link edit: angående nettbutikk, så ville jeg valgt dustinhome, men ser du har valgt et lian-li og det er ikke mange nettbutikker som fører det. Så du må nesten avgjøre om du skal bestille alt et sted, eller bestille kabinett et sted og resten i en annen nettbutikk. Er det noen nettbutikker jeg bør holde meg vekke ifra? Tenker å kjøpe en del både hos Dustin home, og i Netshop Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er det noen nettbutikker jeg bør holde meg vekke ifra? Tenker å kjøpe en del både hos Dustin home, og i Netshop Vil ikke anbefale amentio, grunnet egne erfaringer med veldig lang ventetid. Også pixmania har jeg hørt mye dårlig om. Men dustin og netshop er bra Lenke til kommentar
Smulertur Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk, skriver inn bestilling nå Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk, skriver inn bestilling nå hvis du ikke skal gå for crossfireX så tror jeg det holder med 650 w Lenke til kommentar
Smulertur Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Tenker crossfire senere (og kanskje noe overklokking) Var ikke så stor prisforskjell mellom 650w og 750w, så tenkte jeg bare skulle ta 750-en, selv om det kanskje vil være overkill uansett hva jeg finner på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå