Gå til innhold

Kan noen se om deler passer, spill-pc ca. 9000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle delene passer og oppsettet ser veldig bra ut. Men ville nok ha byttet hovedkort, for det du har valgt har ikke støtte for usb 3.0 og sata 6 Gbit/s.

Ville ha byttet til dette:Link

edit: angående nettbutikk, så ville jeg valgt dustinhome, men ser du har valgt et lian-li og det er ikke mange nettbutikker som fører det. Så du må nesten avgjøre om du skal bestille alt et sted, eller bestille kabinett et sted og resten i en annen nettbutikk.

Endret av ManheiM
Lenke til kommentar

Alle delene passer og oppsettet ser veldig bra ut. Men ville nok ha byttet hovedkort, for det du har valgt har ikke støtte for usb 3.0 og sata 6 Gbit/s.

Ville ha byttet til dette:Link

edit: angående nettbutikk, så ville jeg valgt dustinhome, men ser du har valgt et lian-li og det er ikke mange nettbutikker som fører det. Så du må nesten avgjøre om du skal bestille alt et sted, eller bestille kabinett et sted og resten i en annen nettbutikk.

Er det noen nettbutikker jeg bør holde meg vekke ifra? Tenker å kjøpe en del både hos Dustin home, og i Netshop

Lenke til kommentar

Er det noen nettbutikker jeg bør holde meg vekke ifra? Tenker å kjøpe en del både hos Dustin home, og i Netshop

Vil ikke anbefale amentio, grunnet egne erfaringer med veldig lang ventetid. Også pixmania har jeg hørt mye dårlig om. Men dustin og netshop er bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...