vikingkylling Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 To kjappe spørsmål: 1. Hvordan er variasjonen i fiendene? Er alle mennesker, eller får vi sloss mot andre skapninger også? 2. Jeg får det til PC, så kan jeg bruke PS3 gamepad som i Final Fantasy XIV? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Da fikk jeg endelig tatt et screenshot også. Her har vi Neuroman, sterkt inspirert av Martian Manhunter Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Ja, du kan koble til både PS3 og Xbox-kontroller. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) To kjappe spørsmål: 1. Hvordan er variasjonen i fiendene? Er alle mennesker, eller får vi sloss mot andre skapninger også? 2. Jeg får det til PC, så kan jeg bruke PS3 gamepad som i Final Fantasy XIV? 1. Er god variasjon vil jeg si. Til nå som hero har jeg sloss mot Braniac sine roboter i tutorialen, og i Metropolis en god del gorillaer. 2. Skal være mulig å bruke håndkontroller ja, dog jeg har ikke noe erfaring med dette. Endret 14. januar 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Det høres bra ut. Variasjon er svært viktig, spesielt om alt vi gjør er å sloss. Jeg prøvde å spille FFXIV med tastatur og mus, men gikk fort over til PS3 gamepaden. Blir nok å gjøre det samme her. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 "You are number 152 in line" Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Var "number 1 in line" i 16 minutter, jeg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Var "number 1 in line" i 16 minutter, jeg. Kom du inn til slutt? Mener jeg leste noe om folk som bare sto i kø og kom aldri inn. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Er det kø for å logge inn? Seriøst? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Så er det noen her som har funnet en legion enda? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2011 Legion som i guild? Nei, men hvis noen her lager blir jeg gladelig med Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Er det kø for å logge inn? Seriøst? Login kø er da vitterlig ikke så uvanlig i MMOer.. Er du på en populær server i WoW og logger på i primetime, så er det kø der også. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg opplevde kø når jeg logget inn i Star Trek Online rett etter release (men aldri i betaen), men bortsett fra det har jeg aldri opplevd noe som helst kø i noe som helst spill. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg joinet en League som heter "Night Watch". Det var mest for å samle heroes slik at vi kunne reise trygt sammen for å unngå å bli ganka. Jeg var i utgangspunktet bare en av grunnleggerne, men lederen gav meg sjefsstolen etter en stund Nuvel... På grunn av at Leage chat-kanalen har vært nede de siste dagene, har det vært umulig å organisere noe som helst, så har stort sett reist rundt alene, eller med random folk så lenge. Den er på PvP-serveren. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Er det kø for å logge inn? Seriøst? Login kø er da vitterlig ikke så uvanlig i MMOer.. Er du på en populær server i WoW og logger på i primetime, så er det kø der også. Ja, men på WoW hadde de mer enn 2 servere på release. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg tror jeg levler meg til max via Legends, så kan alle villaingankerne i level 20+ bare sitte der og fappe til et speil så lenge. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Finnes det en trial av spillet som man kan laste ned? Vet man får med trial codes i spillet, men kjenner ingen som har det >< Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Wait what, får man trial codes med spillet? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg tror jeg levler meg til max via Legends, så kan alle villaingankerne i level 20+ bare sitte der og fappe til et speil så lenge. Eller de kan trekke lodd hvem som må lage en kvinnelig villain. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå